ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۸۰۷۰
ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد
ثبت نام «تکمیل ظرفیت» در دوره‌های کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۹ دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رئیس دانشگاه علمی کاربردی اصفهان از اعلام پذیرش مرحله «تکمیل ظرفیت» در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1399 در بهمن‌ماه این دانشگاه خبر داد.

بهزاد رضائی ضمن اعلام این خبر افزود: بدین ‌وسیله به اطلاع داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی این دانشگاه (اعم از داوطلبانی که در پذیرش مهرماه ثبت‌نام کردند و یا نکردند) می‌رساند، براساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت متبوع مقرر شد با توجه به مراجعه مکرر برخی از جاماندگان در پذیرش مهرماه 1399، جهت ورود به این دانشگاه در برخی از رشته‌های تحصیلی در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1399، «تکمیل ظرفیت» پذیرش دوره‌های مذکور در بهمن‌ماه صورت پذیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان تصریح کرد: پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی، در آن دسته از کد رشته محل هایی که برابر ظرفیت اعلام شده در اطلاعیه مندرج در سایت آن سازمان به میزان ظرفیت و یا پایین تر از آن متقاضی داشته باشد بلامانع است ؛ این بدان معنی است که مراکز در کد رشته محل هایی که تعداد متقاضیان بالاتر از ظرفیت پذیرش است با توجه به اینکه لازم است مراکز آموزشی ذی ربط  بر اساس معدل مدرک تحصیلی افزاد از بالاترین معدل  ثبت نام کننده اقدامی میسر نیست. در استان اصفهان نیز پذیرش دانشجو در 29 مرکز آموزشی در گروه های صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، فرهنگ و هنر و کشاورزی و به صورت حضوری انجام می پذیرد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند در مقطع کاردانی و کارشناسی تا تاریخ سه‌شنبه مورخ 23 دی‌ماه سالجاری با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org از رشته‌محل‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل کرده و برای ثبت‌نام به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز