رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبر داد:

خالی کردن حساب شهروندان با شگرد فروش اینترنتی ماسک

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۸۵۳۵
خالی کردن حساب شهروندان با شگرد فروش اینترنتی ماسک
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با شیوه تبلیغ فروش ماسک با ارسال رایگان به منزل از کاربران شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با آگهی فروش ماسک با ارسال رایگان به درب منزل مواجه شده و پس از واریز مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بابت یک بسته ۵۰ عددی ماسک متوجه شده کل موجودی حسابش که ۵۰ میلیون ریال بوده برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: کارشناسان پس از کسب اطلاعات لازم و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و جستجوهای هوشمندانه در فضای سایبر سرانجام هویت اصلی متهم را شناسایی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید آنلاین را دارند حتماً از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند، زیرا این فروشگاه‌های اینترنتی در عین مجاز و معتبر بودن ملزم به رعایت قوانین نیز هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز