برنا بررسی کرد

مسابقات ددلیفت کاشان بین باشگاهی بود و اطلاع رسانی آن به عنوان مسابقات رسمی و کشوری درست نیست

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۹۰۲۰
مسابقات ددلیفت کاشان بین باشگاهی بود و اطلاع رسانی آن به عنوان مسابقات رسمی و کشوری درست نیست
در تاریخ 21 دی‌ماه سال جاری خبری در خروجی برنای گیلان تحت عنوان «برگزاری مسابقات ددلیفت کشوری در شهر کاشان و با حضور ۱۷۵ ورزشکار» قرار گرفت که حواشی زیادی را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کاشان نسبت به درج این خبر با عنوان مسابقات کشوری و به میزبانی کاشان واکنش نشان داده و آن را قویا تکذیب کرد.

محمد جهان‌آرایی دراین‌باره اظهار کرد: قاطعانه برگزاری این مسابقات در غالب کشوری و رسمی بویژه با مسئولیت هیئت شهرستان را تکذیب می‌کنم چرا که این مسابقات در واقع‌بین باشگاهی بوده و دوستانه برگزار شده است و اعلام خبر آن به عنوان مسابقات کشوری و رسمی صحت ندارد.

وی افزود: باشگاه‌های کاشان بخش‌بندی بوده و باشگاه‌هایی که زیر نظر هیئت هستند گاها درخواست برگزاری مسابقات درون باشگاهی بین دو باشگاه و در ابعاد کوچک را دارند که این امر را به هیئت اطلاع می‌دهند و در این رابطه نیاز به نامه‌نگاری و کسب مجوز نیست؛ اما ازآنجایی‌که کاشان 50 باشگاه دارد، درصورتی‌که قرار باشد بین همه باشگاه ها مسابقات سراسری در سطح کلان برگزار شود باشگاه برای دریاف مجوز به کمیته فعال در هیئت اطلاع رسانی کرده و شرایط به ترتیب دیگری خواهد بود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کاشان ادامه داد: در این رابطه باید ابتدا با هیئت شهرستان و هیئت استان نامه‌نگاری شده و سپس هیئت استان با فدراسیون نامه‌نگاری کند تا مجوز دریافت شود. این امر معمولا یک پروسه حدودا دوهفته‌ای دارد تا منجر به اخذ مجوز شود؛ اما در مورد مذکور هیچ‌گونه پروسه‌ای طی نشده است.

جهان‌آرایی تصریح کرد: متأسفانه در استان گیلان در انتشار این خبر بزرگنمایی صورت گرفته است اما در واقع ما را زیر سؤال برده‌اند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کاشان هم‌چنین تأکید کرد: با خاطیانی که این مسابقات را تحت چنین عنوانی برگزار کرده‌اند برخورد قاطع خواهد شد و ازآنجایی‌که منبع خبر نیز موثق نبوده است درخواست تکذیب این خبر در خبرگزاری برنا را داریم. همچنین به دنبال منبع اصلی انتشار کننده این شایعه هستیم تا با وی نیز برخورد لازم را انجام دهیم.

وی تأکید کرد: کسی که این مسابقات را برگزار کرده خاطی است و باید جوابگوی کار خود باشد بنابراین در هیئت کاشان برای وی جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شود.

واکنش هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان

در ادامه مدیر روابط عمومی هیئت پرورش اندام استان اصفهان نیز به انتشار این خبر با چنین عنوانی واکنش نشان داده و به برنا اصفهان گفت: این مسابقات با عنوان میزبانی کاشان و توسط خبرگزاری برنا در گیلان به‌عنوان مسابقات کشوری منتشر شده است که صحت ندارد.

2584

مجتبی سعادت مهر افزود: برگزاری هرگونه مسابقه کشوری منوط به اخذ مجوز از فدراسیون است که این مسابقات نه تنها مجوزی از فدراسیون نداشته بلکه از هیئت استان هم مجوزی نگرفته و هیئت در جریان برگزاری این مسابقات قرار نداشته است.

وی بیان داشت: در رابطه با تخلفی که صورت گرفته است رئیس هیئت بدنسازی کاشان در جریان کامل کار قرار داشته و روال قانونی رسیدگی به آن را طی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز