سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان

گل زودهنگام ما روحیه بخش بود/ داربی اصفهان زیباترین بازی فصل است

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۱۰۶۹
گل زودهنگام ما روحیه بخش بود/ داربی اصفهان زیباترین بازی فصل است
داربی فوتبال بانوان اصفهان در نیم فصل دوم بازی های لیگ با نتیجه مساوی 2 بر 2 بین تیم های ذوب آهن و سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان پس از تساوی تیمش در مقابل سپاهان گفت: معمولا زیباترین بازی هر فصل لیگ فوتبال بانوان را در داربی اصفهان بین تیم های ذوب آهن و سپاهان شاهد هستیم.

فریماه حبیبیان افزود:  امروز بازی خوبی انجام شد و از سوی هر دو تیم فوتبال تماشایی انجام شد.

وی ادامه داد: در تمام لحظات بازی موقعیت حساس روی دروازه ها هر دو تیم وجود داشت و داوری هم عالی بود.

حیبیان در خصوص شرایط بازی تیمش و کسب نتیجه مساوی گفت: تیم ما در ابتدای بازی خیلی زود به گل رسید و ایم امر شرایطی ایده الی را برای ما بوجود آورد اما در  لحظاتی از بازی تمرکزمان را  از دست دادی و گل خوردیم.

وی افزود: در ادامه با دو تعویض خوب توانستیم به بازی برگردیم و حتی در بخشی از این دیدار با فشاری که در حمله ایجاد کردیم سه موقعیت خوب داشتی اما متاسفانه آن را از دست دادیم و نتواستیم به گل های بیشتری برسیم.  تیم جمع شد

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص هماهنگی تیمش و افت و خیزهایی که در بازی های مختلف دارد گفت: چون بازیکنان ما  از جاهای مختلف به تیم اضافه شده اند نیاز است تمرینات بیشتری برای هماهنگی داشته باشیم بنابراین گاها تغییراتی در پست بازیکنان میدهیم تا هماهنگی بازیکنان با یکدیگر بیشتر شود.

حیبیان در خصوص تاثیر نبودن برخی مهاجمان سپاهان در این بازی گفت: نمی‌توان گفت نبودن محهاجمان سپانا بی تاثیر بود  اما همچنان معتقدم گل زودهنگام ما تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشت و اگرچه در خط حمله سپاهان نقص وجود داشت ولی ما  از نقص های دفاعی شان استفاده کردیم و در این بازی موقعیت های خطرناک بیشتری داشتیم.  ضمن اینکه در گل هایی که به ثمر رسید از قبل جزو برنامه هایمان بود که از کناره ها حمله کنیم بنابراین این امر در تمرینات خود بر آن تاکید داشتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز