سرمربی تیم فوتبال تیم پیکان:

تجربه سپاهان بر تیم ما غلبه کرد/ در نیه اول بهتر بازی کردیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۱۱۰۵
تجربه سپاهان بر تیم ما غلبه کرد/ در نیه اول بهتر بازی کردیم
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان با برتری دو بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید. این دیدار در قالب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرمربی تیم پیکان پس در نششست خبری بعد از بازی اظهار داشت: در نیمه اول بازی را خیلی خوب شروع کردیم و منسجم و منظم در مقابل حملات حریف دفاع کردیم.  

مهدی تارتار افزود: تیم مادر حمله و ضربات ایستگاهی چند موقعیت خوب داشت که می توانست به گل برسد ولی کم تجربگی بازیکنان ما در قابل تیم بزرگ سپاهان ما را غافلگیر کرد و گل خوردیم.

وی ادامه داد: در نیه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم تا به گل مساوی رسیدیم و مجددا تیم سپاهان را کنترل کردیم اما بار دیگر اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم تبدیل به گل سپاهانی ها شد.

تارتار گفت: بعد دریافت گل دوم تیم ما بی مهابا حمله کرد که باعث شد در ضد حملات سپاهان موقعیت های زیادی به دست آورد اما دروازه بان تیم ما در حفظ سنگر خود واکنش های خوبی نشان داد.

وی در پایان گفت: لازم است اشاره داشته باشم که در تیم ما 7 بازیکن جوان حضور دارند که از آکادمی خودمان رشد کرده و با لا امده اند؛ این مسئله برای ما ارزشمند است که بازکنان خوبمان را به تیم بزرگسالان اضافه کنیم .

نظر شما