سرمربی سپاهان:

از بازیکنانم انتظار بیشتر از این دارم/ پیکان در نیمه اول بهتر بازی کرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۱۱۰۹
از بازیکنانم انتظار بیشتر از این دارم/ پیکان در نیمه اول بهتر بازی کرد
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان با برتری دو بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید. این دیدار در قالب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی 2 بر 1 تیمش مقابل پیکان گفت: اگر منطقی به این بازی نگاه کنیم در نیمه اول بازی خوبی نداشتیم و بازیکنان ما توپ های زیادی را در مرکز زمین از دست دادند بخصوص وقتی در پرس شدید تیم پیکان قرار داشتند.

محرم نویدکیا افزود: در همین راستا باید اشاره داشت که تیم حریف بازی بهتری انجام داد  و اجازه بازی سازی به ما نمی‌دادند.  اما در نیمه دوم بازی شرایط نسبتا خوبی برای ما بوجود آمد ولی متاسفانه یک گل از روی نقطه پنالتی خوردیم و بازی مساوی شد.

وی تصریح کرد: برای من خیلی جای خوشحالی داشت که با در مقابل تیم پیکان که دفاع خیلی خوبی دارد توانستیم به گل دوم برسیم ضمن اینکه سه-چهار مورد موقعیت ایده ال نیز برای گل زدن داشتیم اما منجر به گل نشد.

نوید کیا بیان داشت: انتظار من از تیمم خیلی بیشتر از اینهاست چون بازی کنان خیلی خوبی در اختیار دارم.

سرمربی تیم سپاهان در واکنش به وقفه 10 روزه تا بازی بعدی گفت: درست است حفظ آمادگی تیم ها بیش از یک هفته وقفه سخت تر شده و از شرایط ایده ال خارج می شوند اما معتقدم ما مربی ها باید بهتر باشیم ضمن اینکه از روز اول با همه مسئولان صحبت کردم و گفتم آدمی نیستم که دنبال بهانه بگردد، بنابراین اگر فدراسیون 10 روز یکبار وقفه داشته باشد ما باید برنامه خودمان را داشه باشیم.  

نویدکیا در مورد از دست دادن موقعیت های تیمش در این بازی گفت: به نظر من وقتی تیمی می‌تواند موقعیت سازی کند یعنی کارش را درست انجام می‌دهد اما اینکه صاحب گل نمی‌شود به شرایط مختلفی بستگی دارد. از دید من این مسئله بعد روحی و روانی دارد چون سپاهان همیشه مدعی قهرمانی بوده است انتظارات زیادی از تیم وجود دارد بنابراین بازیکنان میخواند بازی دقیق‌تری از خود به نمایش بگذارند، اما اگر استرس نداشته باشند نتیجه بهتری خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز