برگزاری آئین سوگواری یاس نبوی در امامزادگان اصفهان به صورت مجازی

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۱۵۷۵
برگزاری آئین سوگواری یاس نبوی در امامزادگان اصفهان به صورت مجازی
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شیوع کرونا امکان برگزاری برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را محدود کرده و بخش زیادی از این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، با بیان اینکه برگزاری "سوگواره یاس نبوی" در امامزادگان استان اصفهان از جمله طرح‌های در دستور کار اوقاف و امور خیریه برای این ایام است، اظهار کرد: باید توجه داشت که شیوع بیماری کرونا برگزاری این مراسم در امامزاده‌های استان را با محدودیت هایی روبرو کرده است.

خواجه تصریح کرد: در حال حاضر تنها در شهرستان‌های با وضعیت آبی برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری آئین سوگواره یاس نبوی در برخی از امامزادگان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم‌ها از صفحات مجازی امامزادگان پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه به برگزاری آئین عزاداری با همکاری هیئت فدائیان حسین (ع) و شبکه افق را از دیگر برنامه‌های در دستور کار اوقاف اصفهان برای برگزاری آئین عزاداری حضرت زهرا (س) اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی و همچنین یادبود شهید فخری زاده در امامزاده شاه میرحمزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از پنجشنبه ۲۵ دی ماه به مدت ۱۰ شب برگزار و از شبکه افق پخش می‌شود، ادامه داد: مراسم سوگواری به مدت یک ساعت پس از نماز مغرب و عشاء و با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

خواجه اضافه کرد: سخنرانان این مراسم حجت الاسلام دکتر محسنی، حجت الاسلام دکتر عالی و مداحان این مراسم سید رضا نریمانی، محمد یزدخواستی و جواد حیدر است.

نظر شما