سید مصطفی علوی خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی استان اصفهان

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۲۳۹۲
افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی استان اصفهان
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید مصطفی علوی در نشست خبری مشترک بین مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و شرکت گاز استان اصفهان بیان کرد: امسال مصرف گاز در بخش خانگی استان اصفهان طی دی ماه ۲۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: هر خانوار در شبانه روز بالغ بر ۲۲ متر مکعب گاز مصرف می‌کند که نسبت به متوسط مصرف خانوارها چندین برابر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 35 درصد گاز استان اصفهان در بخش صنعتی مصرف می‌شود، گفت: تا کنون هیچ یک از نیروگاه‌های اصفهان از سوخت مازوت استفاده نکرده اند و گازرسانی به آنها انجام شده است.

علوی ادامه داد: میزان متوسط مصرف گاز استان اصفهان سالانه ۲۱ میلیارد متر مکعب ومیانگین مصرف روزانه ۵۸ میلیون مترمکعب  و متوسط مصرف خانوار شهری4/6 متر مکعب در روز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره باینکه استان اصفهان یک شهر سبز محسوب می شود، گفت: ۱۱۲ شهر در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است که در حوزه شهری هم ۱۰۰ درصد حامل انرژی گاز نیز توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت گاز، تأمین گاز شرق استان اصفهان انجام شده ودر حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب گاز در شرق استان مصرف می‌شود.

سید مصطفی علوی  در خصوص گاز بهاء  مشترکین توضیح داد: مشترکین گازی  که تا ۲۰۰ متر مکعب مصرف کنند گازبهای مصرفی برای آنها رایگان و به مشترکینی هم که مصرف خود را کاهش دهند تخفیفاتی داده می شود.

این مقام مسئول در خصوص مصرف گاز صنایع استان گفت: ۱۳ میلیون متر مکعب در بخش صنعت کاهش مصرف داده شده که در این ارتباط صنایعی مانند شرکت  فولاد مبارکه تحت تأثیر قرار گرفته و تولیدات آن کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در هر شبانه روز ۱۰ میلیون مترمکعب مصرف گاز دارد، بیان داشت: میزان بدهی این شرکت در حوزه انرژی گاز در حال کاهش است و در حال حاضر نصف سال گذشته به شرکت گاز استان بدهی دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: امسال در دهه فجر ۱۶ پروژه در بخش گاز در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان افتتاح می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز