سرمربی نفت مسجدسلیمان:

ذوب‌آهن به دنبال پیروزی به هر نحوی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۲۳۸۳۰
ذوب‌آهن به دنبال پیروزی به هر نحوی بود
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید ذوب‌آهن با توجه به شرایطی که در جدول داشت به دنبال پیروزی به هر نحوی بود اما با دفاع تیمی خوب توانستیم فشار آن‌ها را کور کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجتبی حسینی پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که ذوب‌آهنی‌ها داشتند، آمده بودند به هر نحوی پیروز شوند بنابراین دیدار سختی برای ما بود. ما می‌دانستیم باید با دفاع تیمی خوب و فشار بالا نقطه قوت آن‌ها را کور کنیم. به ذوب‌آهنی‌ها حداقل موقعیت را دادیم و در نیمه دوم باتوجه به یکی دو موقعیت‌مان می‌توانستیم گلزنی کنیم اما متاسفانه به ثمر ننشست. باید از تلاش تمام بازیکنانم تشکر کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم‌مان بتواند هفته به هفته پیشرفت کند. حملات ذوب‌آهن طبیعی بود چراکه در زمین خودشان بازی می‌کردند. ما به آن شکل موقعیتی به آن‌ها ندادیم چون سازماندهی‌مان خوب بود. توانستیم با یک سازماندهی خوب بازی را کنترل کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه چه عاملی باعث شد تیم نفت در این بازی دفاعی بازی کند، گفت: ما می‌دانستیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و توانستیم خیلی خوب راه‌ها را روی حریف ببندیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز