کاندیدای انتخابات ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان:

هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان باید از کما خارج شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۶۴۴۲
هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان باید از کما خارج شود
چند سالی است که هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان در کما رفته و نیاز به احیا دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان در حال حاضر به سرپرستی احمد حجازی، یکی از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اداره می‌شود و اکنون ۵ نفر برای ریاست این هیئت ثبت‌نام کرده که با تائید صلاحیت آنها، به مرحله اجرا نزدیک می‌شود.

یکی از این کاندیدا، امیرحسین زمانی، نامی آشنا و تقریبا گره‌خورده به رشته بولینگ و بیلیارد استان اصفهان می‌باشد که در حدود ۷ سال به صورت مستقیم در مسئولیت‌های مختلف در این هیئت فعالیت داشته است.

وی در مسئولیت‌های مختلف در حوزه ورزش و باشگاه‌های حرفه‌ای فعالیت داشته و در حال حاضر نیز عضو کارگروه نخبگان و قهرمانان استان اصفهان و هم‌چنین عضو کارگروه توسعه برند فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ج.ا.ا است.

زمانی اعتقاد دارد ورزش استان اصفهان نباید حیاط خلوت افراد غیر ورزشی و آشنایان ایشان باشد و نیاز است این  هیئت توسط فعالان این رشته ورزشی از کما خارج شود.

وی با بیان این مطلب در خصوص برنامه‌های خود برای رقابت در انتخابات ریاست این هیئت به برنا گفت: این برنامه‌ها در تقویم 4 ساله هیئت به دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار و به صورت کوتاه‌مدت و میان مدت و بلندمدت تدوین شده است و قابلیت اجرایی دارد.

زمانی به اهم برنامه‌های راهبردی‌اش اشاره کرد و گفت: به منظور هم‌افزایی هرچه بیشتر در راستای پیشرفت و کسب موفقیت‌های روزافزون هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس اصفهان به دنبال ایجاد وفاق و همدلی بیش‌ازپیش در جامعه این رشته های ورزشی هستیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است که اهداف هیئت با تعامل و همکاری همسو با اهداف فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس ج.ا.ا و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باشد.

این کاندیدای انتخابات هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان از برگزاری دوره‌های علمی، آموزشی و دانش‌افزایی مربی‌گری و داوری سخن گفت که به منظور ارتقا سطح دانش مربیان، داوران و ورزشکاران این رشته های ورزشی در نظر گرفته است و اضافه کرد: برنامه داریم به منظور توسعه و بهره‌وری هرچه بیشتر این سه رشته ورزشی و استفاده از منابع و ظرفیت‌های حداکثری در استان اصفهان بین دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف تعامل و ارتباط ایجاد کنیم.

زمانی همچنین به ایجاد سانس‌های اختصاصی ویژه بانوان در سالنهای بیلیارد جهت کشف استعدادهای این رشته و حمایت از بانوان قهرمان اشاره کرد و گفت: این برنامه به منظور ارتقا سطح کیفی ورزشکاران، مربیان و داوران بانو که در استان اصفهان پتانسیل بالایی در بیلیارد دارند، در نظر گرفته شده است.

وی که در نظر دارد برای تشکیل هیئت‌رئیسه قوی و کارآمد از شخصیت‌های تأثیرگذار و شناخته‌شده ورزش استان بهره بگیرد گفت: در نظر داریم در رأس کمیته‌های تخصصی هیئت افراد مجرب و متخصص که در بدنه این رشته های ورزشی وجود دارد استفاده کنیم.

این کاندیدا در راستای برنامه سخت‌افزاری لازم در این هیئت به راه‌اندازی سایت اختصاصی و اطلاع‌رسانی به‌روز از عملکرد این هیئت سخن گفت و بیان داشت: برای ارتقای سطح کمی و کیفی این سه رشته به برگزاری لیگ‌های حرفه‌ای و منظم اقدام خواهد کرد ضمن اینکه به راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی این رشته‌ها نیز خواهد پرداخت.

وی هم‌چنین از لزوم تدوین آیین‌نامه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رشته نوپای بولس و معرفی این رشته به اقشار مختلف جامعه سخن گفت و اظهار کرد: برای معرفی سه رشته بولینگ و بیلیارد و بولس استان به برنامه مستمر نیاز است که در نظر داریم با طراحی و اجرای گروه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغاتی در این خصوص اقدام کنیم.

زمانی همچنین به برنامه‌ریزی میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی بولینگ و بیلیارد و بولس اشاره داشت و گفت: در نظر داریم به منظور معرفی و همچنین حمایت از باشگاه‌های فعال استان و به‌طورکلی توسعه این سه رشته ورزشی با حامیان مالی ارتباط و تعامل سازنده برقرار کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: جامعه بولینگ و بیلیارد و  بولس استان اصفهان چشم انتظار برگزاری هرچه سریعتر این مجمع هستند تا هرچه زودتر این رشته های ورزشی از بلاتکلیفی خارج شده و به سامان برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز