آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اصفهان تا ۷ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۲۶۸۶۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اصفهان تا ۷ بهمن ۹۹
در حال حاضر ۳۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، از این تعداد ۸۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد کل موارد نمونه گیری شده ویروس کرونا در استان یک هزار و ۴۴۱ نفر بودند که ۲۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده ۸۰ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین در این بازه زمانی ۸۱ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۸۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان را ۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۶ نفر فوت شده مثبت کرونا بوده‌اند.

نظر شما
پرونده ویژه