مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان:

عرصه را برای فراریان مالیاتی تنگ خواهیم کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۷۴۷۸
عرصه را برای فراریان مالیاتی تنگ خواهیم کرد
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: در سال آینده بحث مالیات سیصد هزار میلیارد مطرح و معادله در حال سخت شدن است و از طرفی نمی‌توانیم به همه بخش ها فشار بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ بهروز مهدلو در جمع صنعتگران استان اصفهان گفت: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و بدون تعارف صنعتگران سربازان خط مقدم هستند، درحال حاضر هریک از بخش ها هم باید مدافع حقوق خود باشد و هم از دیگر واحد ها حمایت کند.

وی ادامه داد: در سال آینده بحث مالیات سیصد هزار میلیارد مطرح است و معادله در حال سخت شدن است و از طرفی نمی‌توانیم به همه بخش ها فشار بیاوریم، درنظر داریم، با حمایت فعالان اقتصادی عرصه را برای فراریان مالیاتی تنگ کنیم.

 مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نبوده است که در این دوسال به سبب مالیات بسته شده باشد و بر اساس قانون سال گذشته به فعالان اقتصادی یک هزار میلیارد تخفیف داده است.

مهدلو در خصوص دیرکرد ادارات دولتی در قرارداد هایشان با صنعتگران، گفت: اگر دستگاه های دولتی هزینه صنعتگران را نپردازند ما با بررسی مدارک حامی صنعت گران خواهیم بود و مالیات را در تقسیط های طولانی مدت در نظر میگیریم.

وی خاطرنشان کرد: همواره سعی کرده‌ایم گوش شنوای صنعتگران باشیم و بسته های حمایتی که برای صنعتگران درنظر گرفته ایم در هیچ استانی موجود نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز