نساجی جنگندگی و دوندگی بالایی دارد

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۸۱۲۵
نساجی جنگندگی و دوندگی بالایی دارد
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نساجی با مربی قبلی و جدید سبک خاص دوندگی و جنگندگی را دارد و برای این بازی خوب آماده شده‌ایم تا بازی را با نتیجه مطلوب به پایان برسانیم. امیدوارم بتوانیم هواداران ذوب‌آهن و کسانی که برای این تیم قلبشان می‌تپد را خوشحال کنیم. 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی پیش روی تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: ابتدا باید درگذشت دوست عزیزم مهرداد میناوند را به همه هموطنان تسلیت بگویم. بازی فوق العاده حساس و دشواری خواهد بود. این دیدار برای دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود تا وضعیت خود را در جدول تغییر دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از هفته‌ها که فرصت کمی برای آماده‌سازی بازی‌ها و تمرین داشتیم، این هفته زمان مناسبی نزدیک به 10 روز داشتیم تا استراحت و تمرین خوبی را داشته باشیم و انشاالله بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و هواداران ذوب‌آهن را که قوت قلبی برای ما هستند خوشحال کنیم.

رضایی در تقابل ذوب‌آهن با تیم شهر خودش، تغییر سرمربی این تیم و شناخت او از این تیم گفت: تیم نساجی سبک فوتبال کاملا مشخصی دارد. نساجی تیمی با روحیات جنگندگی بالا است که زبان‌زد است. آنالیز خوبی برروی این تیم داشتیم و سبک بازی این تیم را به خوبی آشنا هستم.

وی اضافه کرد: نساجی با مربی قبلی و جدید سبک خاص دوندگی و جنگندگی را دارد و برای این بازی خوب آماده شده‌ایم تا بازی را با نتیجه مطلوب به پایان برسانیم. امیدوارم بتوانیم هواداران ذوب‌آهن و کسانی که برای این تیم قلبشان می‌تپد را خوشحال کنیم.

 

نظر شما