مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن :

برای کسب نخسین پیروزی بسیار تلاش کردیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷۱
برای کسب نخسین پیروزی بسیار تلاش کردیم
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید برای کسب نخسین پیروزی بسیار تلاش کردیم و هواداران نیز برای این اتفاق صبر کردند که باید این پیروزی را به آن‌ها تقدیم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ میلیچ چرچیچ مربی تیم ذوب‌آهن پس از کسب نخسین پیروزی تیمش برابر نساجی اظهار کرد: به بازیکنان خودمان و تیم نساجی تبریک می‌گویم. این پیروزی هدیه‎ای است که به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم چراکه زمان زیادی برای کسب این پیروزی صبر کردند. من همیشه مطمئن بودم که کارمان را درست انجام می‌دهیم و در هر جلسه تمرین این یقین را داشتم. ما در هر مسابقه بسیار تلاش کردیم و بالاخره پیروزی در این بازی حاصل کارمان بود.

وی ادامه داد: ما در نیمه نخست بسیار خوب بازی کردیم و توانست خودمان را نشان دهیم اما یک سری مشکلات در برگشت در فاز دفاعی داشتیم که به هر حال برگشتیم و بازی دو بر یک شد. از نیمه اول کاملاً رضایت داشتیم اما در نیمه دوم که ۱۰ نفره بودیم، خیلی بازی سخت شد و تلاش کردیم تا در ضدحمله کار خود را انجام دهیم. در فوتبال مهم است به موقعیتی که قرار داریم احترام بگذاریم و این کار را بازیکنان ما امروز خیلی خوب انجام دادند و ما می‌دانستیم چگونه در این بازی برنده شویم. فرصت‌هایی در ضدحملات داشتیم که به گل برسیم و تا آخر تلاش کردیم و جنگیدیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

مربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که با این پیروزی چقدر به بقا امید دارید؟ گفت: ما حتما باید قوی‌تر باشیم و بهتر بازی کنیم چون برای این سه امتیاز سه ماه صبر کردیم. باز بعدی ما با سپاهان است و باید برنامه ریزی خیلی خوبی داشته باشیم. ما برای هر بازی تاکتیک ویژه‌ای داریم.

وی درباره اخراج بازیکن ذوب‌آهن و رحمان رضایی گفت: من هیچ موقع درباره داورها صحبت نمی‌کنم اما شما می‌دانید در این سه ماه مشکلات زیادی برای تیم ما به وجود آمد. در بازی قبلی هم گل زدیم اما آفساید گرفتند. ما با بازیکن‌مان صحبت کردیم و او گفت هیچ چیز بدی نگفته است اما ما می‌رویم و بررسی می‌کنیم تا ببنیم چه اتفاقی افتاده است.

نظر شما