کشف انبار لوازم خانگی احتکاری در اصفهان+ عکس

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۹۶۰۳
کشف انبار لوازم خانگی احتکاری در اصفهان+ عکس
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار بزرگ حاوی انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 100 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر"  بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اقدامات مقابله ای خود با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی تعداد بسیار زیادی لوازم خانگی در یک انبار واقع در یکی از مناطق مرکزی شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کرده و تعداد زیادی لوازم خانگی و آشپزخانه را که از مدت ها قبل در این محل دپو شده بود، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه حاضر در این عملیات، ارزش اقلام موجود در انبار را بالغ بر 100 میلیارد ریال تخمین زدند، گفت: با توجه به اینکه اطلاعات نشانی انبار مذکور در سامانه جامع انبار اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و موجودی آن نیز به این اداره اعلام نشده بود، جرم احتکار محرز و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمب آن اقدام شد.

این مقام انتظامی از شناسایی یک فرد متخلف و تحویل وی به مرجع قضائی برای رسیدگی به جرم خود خبر داد و اظهار داشت: برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به طور ویژه و مستمر در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان است و در این رابطه از شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاعات و اخباری در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پیگیری سریع موضوع و برخورد با متخلفان اقدام شود.

5459222

نظر شما