مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه:

رشد ۵ درصدی ورق قلع اندود در فولاد مبارکه

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۹۸۵۱
رشد ۵ درصدی ورق قلع اندود در فولاد مبارکه
مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: به نظر می رسد استفاده شرکت های تولیدکننده روغن نباتی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی از بسته بندی های دیگر دلیلی به غیر از عرضه ورق قلع اندود دارد، زیرا عرضه این محصول نسبت به سال قبل رو به افزایش بوده و حتی بخشی از تولیدات ورق قلع اندود در انبار شرکت های تولیدکننده دپو گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد تاجمیر ریاحی، مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در مورد عرضه ورق قلع اندود به بازار گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ده ماهه سال جاری 88380 تن ورق قلع اندود به بازار عرضه نموده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (83770 تن)، 5 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: از نظر قیمت نیز همواره قیمت ورق قلع اندود داخلی کمتر از قیمت های جهانی این محصول بوده است و فولاد مبارکه به منظور حمایت از تولیدکنندگان قوطی های بسته بندی مواد غذایی از جمله حلب روغن و قوطی کنسرو و رب گوجه فرنگی، محصولات قلع اندود را همواره با اعتبار اسنادی مدت دار عرضه نموده است.

مدیر فروش داخلی مجتمع فولااد مبارکه با بیان این مطالب گفت: در دو عرضه اخیر فولاد مبارکه، تناژ معامله شده ورق قلع اندود در بورس کالا کمتر از تناژ عرضه بوده است، به طوری که در تاریخ 99/10/22  فولاد مبارکه 3500 تن ورق قلع اندود عرضه نمود که 1950 تن از آن معامله شد و در تاریخ 99/11/6  نیز 4500 تن ورق قلع اندود عرضه که 4150 تن خریداری گردید. بنابراین به نظر می رسد استفاده شرکت های تولیدکننده روغن نباتی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی از بسته بندی های دیگر دلیلی به غیر از عرضه ورق قلع اندود دارد، زیرا عرضه این محصول نسبت به سال قبل رو به افزایش بوده و حتی بخشی از تولیدات ورق قلع اندود در انبار شرکت های تولیدکننده دپو گردیده است.

نظر شما