استاندار اصفهان:

لوگوی شهر دوستدار کودک، مسئولیت اصفهان را بیشتر می‌کند

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۰۶۹۶
لوگوی شهر دوستدار کودک، مسئولیت اصفهان را بیشتر می‌کند
استاندار اصفهان گفت: امروز که این لوگو به شهرداری اهدا میشود، در استان اصفهان مسئولیت بیشتری را پیدا خواهیم کرد و باید بتوانیم با ظرفیت‌های که در استان اصفهان داریم موجب پیشرفت و تلقی آینده کودکان و ایران باشیم .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در آیین اعطای نشان کاندیداتوری شهردوستدار کودک  یونیسف به اصفهان، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: اگر در دوران دهه فجر نشان شهر دوستدار کودک را دریافت میکنیم از دستاوردهای دفاع مقدس است و اعطای سایت نشان را تبریک عرض میکنم.

وی با بیان اینکه صنعتی شدن دنیا روش های زندگی خاصی را مطرح کرد، ادامه داد: صنعتی شدن دنیا ناگزیر فاصله اجتماعی را زیاد کرده و فاصله مردم  از یکدیگر را مطرح کرده است. همچنین کرونا باعث شده که کودکان و نوجوانان با اضافه وزن مواجه شوند و تحرک کمتری داشته باشند و تعطیلی مدارس و خانه نشین شدن آنها آسیب های روحی به آنها وارد کرده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در دوران کرونا چاره اندیشیده است، در این زمان میتوان دستاوردهای دولت تدبیر و امید را با دیگر دولت‌های کشورهای مختلف بررسی کرد و متوجه شد که دولت تدبیر و امید در این دوران پیشتاز بوده است و خوشبختانه استان اصفهان هم در این زمینه پیشتاز بوده است.

رضایی با بیا اینکه اعتقاد دارم که بچه‌ها باید بچگی کنند، گفت: خیلی از خانواده ها که فکر میکنند تمدن بیشتری دارند، جلوی چنین کاری را میگیرند. با اینکه اگر بچه ها بچگی کنند رشد و پیشرفت بهتری خواهند داشت و به توسعه کشور کمک خواهند کرد. در این زمینه از کارشناسان میتوان کمک گرفت و استفاده بهینه از ظرفیت ها و پیشرفت رو به جلو را برای کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد: امروز که این لوگو به شهرداری اهدا میشود، در استان اصفهان مسئولیت بیشتری را پیدا خواهیم کرد و باید بتوانیم با ظرفیت‌های که در استان اصفهان داریم موجب پیشرفت و تلقی آینده کودکان و ایران باشیم .

استاندار اصفهان گفت: پیشنهاد من به اعضای شورا و شهردار اصفهان این است که میز جدیدی را به عنوان مسئولیت جدید در رابطه با کودکان برای شادی، امید بخشی و رفاه بین کودکان فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز