در حاشیه اکران فیلم سینمایی "تک تیرانداز" از خانواده شهید زرین تقدیر شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۲۴۱۸
در حاشیه اکران فیلم سینمایی تک تیرانداز از خانواده شهید زرین تقدیر شد
در سومین روز از یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، فیلم سینمایی تک تیرانداز اکران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در سومین روز از یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، فیلم سینمایی تک تیرانداز اکران شد.

پیش از اکران این فیلم نماینده مردم  خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در آیین تقدیر از خانواده شهید عبدالرسول زرین، اظهار کرد: فیلم سینمایی «تک تیرانداز» نمایش بخشی از زندگانی شهید زرین است و خوشبختانه آخرین صحنه فیلمبرداری این فیلم سینمایی را تماشا کردم و لذت بردم.

وی ادامه داد: شهدا قبل از آنکه از سیم خاردار میدان نبرد بگذرند از سیم خاردار نفس گذشتند، اگر شلیک شهید دقیق بود به این دلیل بود که شهید ابتدا از نفس خود گذشته بود.

نقدعلی افزود: کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» گله داشت که مسئولین استانی نگاه و حمایتی نداشته‌اند و من از استاندار اصفهان و رسانه ها تقاضا دارم به این فیلم و عوامل فیلم توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در این فیلم جسارت های شهید زرین را خواهیم دید و قطعا مکتب امام و رهبر میتواند چنین انسان هایی را تربیت کند و ما در انقلاب اسلامی افتخاراتی داریم که باید در عرصه هنر از رشادت های آنها یاد کرد.

وی افزود: اکنون مکتبی داریم که میتوان از آن پیروی کرد و آن مکتبی نیست جز مکتب شهید قاسم سلیمانی.

همچنین پسر شهید ضمن تشکر از عوامل جشنواره فیلم فجر گفت: شهید زرین آموزش تکاوری خاصی ندیده بود و فقط تبلور ایمان و اخلاص بود که درون ایشان درخشید.

در ادامه از خانواده شهید عبدالرسول زرین تقدیر و فیلم سینمایی تک تیرانداز اکران شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده، آمده است:  تک تیرانداز ایرانی کابوسی مرگبار برای افسران و فرماندهان ارتش بعث شده است. صدام شخصا برای سر او جایزه تعیین می کند. مزدروان و زبده ترین نیروهای ارتش بعث عازم ماموریت می شوند تا دستور رسمی صدام عملی شود

 

نظر شما