بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر:

برای صعود به پلی‌آف باید تیم مس سونگون را شکست دهیم/هماهنگی تیم ما بیشتر از نیم فصل اول است

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۲۴۹۹
تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در حالی این هفته میزبان تیم مس سونگون است که برای صعود به مرحله پلی‌آف محکوم به کسب سه امتیاز این بازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر معتقد است دیدار این هفته با تیم با تجربه مس سونگون حساسیت زیادی دارد.

مهدی کاظمی در این باره گفت: در دور رفت مسابقات بازی با تیم پرستاره مس سونگون خیلی فشرده بود اما تیم ما عملکرد و موقعیت‌های خوبی داشت که متاسفانه منجر به گل نشد.

وی افزود: در نیم فصل نخست مسابقات همانطور که قبلا اشاره شده است تیم ما دیر بسته شد و بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند اما رفته رفته عملکردمان بهتر شد و توانستیم برنامه‌های کادر فنی را تا حدود زیادی  عملی کنیم.

کاظمی با اشاره به تاثیر وقفه‌‌هایی که اخیرا بین مسابقات وجود داشته است گفت: خوشبختانه این وقفه‌ها فرصتی بود که تمرینات فشرده‌ای داشته و هماهنگی بازیکنان بیش از پیش افزایش پیدا کند.

وی در پایان گفت: به تازگی بازیکنان جدید به ترکیب تیم ما اضافه شده و تمرینات تاکتیکی بهتری داشته‌ایم. این در حالی است که هدف تیم و کادر فنی ما صعود به مرحله پلی‌آف است بنابراین باید از حضور بازیکنان جدید و تمرینات فشرده‌ای داشتیم برای شکست تیم مس سونگون از تمام توان خود استفاده کنیم.

نظر شما