رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

به جد نیازمند کار کردن در بعد فرهنگی انقلاب هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۳۳۸۲
به جد نیازمند کار کردن در بعد فرهنگی انقلاب هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر گفت: شهرداری اصفهان با فعالیت ها و اقدامات زیربنایی که داشته در بخش فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ۲۰۰ مجموعه فرهنگی اجتماعی و ورزشی ایجاد کرده است و با هزار نیروی انسانی در این عرصه ها فعالیت های زیادی انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب را که به علت همراهی، همدلی و هم افزایی بزرگترین اتفاق را رقم زدند و جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و در ذهن مردم مانا مانده است را تبریک عرض می کنم.

وی افزود:  گرامی می داریم یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب و پس از انقلاب را گرامی میداریم و امیدوارم به عهدی که با شهدا بستیم پایدار باشیم و حوادث ما را از این مسیر دور نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از همه عزیزان که کوشیدند با تبلیغات شرایط شهر را برای یادآوری آن روزهای خوب آماده کنند به خصوص سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، روابط عمومی سازمان ها و معاونت خدمات شهری تشکر می کنم.

نصر اصفهانی تصریح کرد: شهرداری اصفهان این افتخار را دارد که در کنار پروژه های عمرانی که در هر یکشنبه یک افتتاح در اختیار مردم قرار می دهد یا کلنگ زنی برای پروژه های جدید ماموریت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی هم دارد و شهرداری از زمانی که به این موضوعات ورود کرده نقش برجسته شهرداری ها در این زمینه بر همه هویدا و آشکار شده است.

وی اضافه کرد: وقتی خدمات و نیازهای شهروندان را بررسی می کنیم به این نتیجه می رسیم اگر شهرداری ورود نکرده بود در این زمینه دچار چالش هایی بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در کنار مسائل کالبدی و زیرساختی باید به زیست مردم هم بپردازیم و اگر مردم از نشاط و شادابی و امید برخوردار نباشند قطعا هر اقدامی در شهر انجام دهیم به نتیجه قطعی نخواهد رسید.

نصر اصفهانی ادامه داد: اگر در این بین برای اصفهان شرفی قائل باشیم باید به مردم شهر توجه کنیم و اگر به دنبال سرزندگی و حیات و اگر به دنبال توسعه آینده  هستیم بخشی از این توسعه در قالب فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی است، امروز به جد نیازمند کار کردن در بعد فرهنگی انقلاب هستیم و نیازهای شهروندان را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

وی تاکید کرد: شهرداری اصفهان با فعالیت ها و اقدامات زیربنایی که داشته در بخش فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  ۲۰۰ مجموعه فرهنگی اجتماعی و ورزشی ایجاد کرده است و با هزار نیروی انسانی در این عرصه ها فعالیت های زیادی انجام می دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: حتما ما باید در بحث بودجه چنین موضوعاتی را در دستور کار قرار دهیم و پس از شرایط کرونایی باید برنامه های میدانی که امید نشاط و شادابی را به محلات می آورد را اجرا کنیم.

نصر اصفهانی گفت: مرحله اول برنامه جامع شهر اصفهان با مشارکت بیش از ۶ هزار نفر از شهروندان ، کارشناسان و نخبگان به پایان و در شورای راهبری برنامه جامع شهر اصفهان به تایید رسید و در ادامه باید در شورای برنامه ریزی استان و شورای عالی معماری و شهرسازی بررسی و مصوب شود تا این پروژه به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: برنامه جامع در مرحله ای قرار دارد که دوستان باید در استانداری و شورای عالی معماری و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی آن را سریعتر ادامه دهند و این فرصت را مغتنم بدانند و اقدامات سریعتر انجام شود و در اسرع وقت مشاور مرحله دوم را از ظرفیت استان اصفهان و کشور انتخاب کنیم و این کار استمرار پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با همکاری اداره کل شهرسازی و استانداری اصفهان بخش عمده این برنامه می‌تواند به سرانجام برسد البته بخش عمده این اتفاق با تلاش شورای اسلامی شهر اصفهان پیشرفت کرده است.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را تبریک عرض می کنم، همافران نیروی هوایی با ملاقات با حضرت امام(ره) یک روز تاریخی را برای این کشور رقم زدند.

نظر شما