چهارمین جلسه میز تجارت ترکیه برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۴۰۰۶
چهارمین جلسه میز تجارت ترکیه برگزار شد
در چهارمین جلسه میز ترکیه که به صورت مجازی برگزار شد، فعالان بخش خصوصی به بحث و بررسی در خصوص توسعه تجارت با کشور ترکیه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در چهارمین جلسه میز ترکیه که به صورت وبینار و با حضور فراز چمنی، رایزن بازرگانی سابق ایران در آنکارا با تلاش کمیسیون تجارت،خدمات و ارتباطات  اتاق بازرگانی اصفهان  برگزار شد، شرکت‌کنندگان در حوزه های کشاورزی، راه و ساختمان، سنگ های ساختمانی، مواد غذایی و خشکبار، گاز و اتصالات راهنمایی هایی  دریافت کردند.

در این جلسه مباحثی از جمله نحوه حضور در بازار ترکیه،  رقبای تجاری محصولات نامبرده، زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه های تخصصی، نحوه ثبت شرکت و قراردادهای همکاری با شرکت های فعال در این کشور بررسی شد.

فراز چمنی، رایزن بازرگانی سابق ایران در آنکارا ، با اشاره به این نکته که کشور ترکیه با بسیاری از کشورها دارای قرادادهای ترجیحی می‌باشد، اظهار داشت که این کشور اقدام به بهره برداری و بهبود زیرساخت های حمل و نقل بین المللی کرده است که منجر به توسعه و تسهیل صادرات خواهد شد.

گفتنی است در  سلسله نشست‌های میز تجارت باترکیه، متقاضیان به صورت اختصاصی با رایزن بازرگانی سابق ایران در آنکارا، مسائل و مشکلات خود را مورد بحث و گفتگو قرار خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز