بسته خبری حوادث؛

کشف ۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در اصفهان/ توقیف اسکانیا با ۴۸ کیلو تریاک درنایین

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۰
کشف ۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در اصفهان/ توقیف اسکانیا با ۴۸ کیلو تریاک درنایین
مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر اظهار داشت: در پی دریافت چندین شکایت از شهروندان مبنی بر سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان دردستور کار ماموران قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با مستندات و ادله توسط شاکیان و با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی در نهایت سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم وی را دریک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی از مخفیگاه اختفاء متهم مقدار ۱۰۰ کیلوگرم آهن آلات و وسایل مسروقه کشف و وسایل مکشوفه بعد از شناسایی تحویل مالبختگان شد خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که مخل امنیت عمومی هستند به صورت قانونی برخورد می‌کند و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در اصفهان

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، ماموران کلانتری ۱۵ گزارش‌هایی مبنی بر نگهداری سلاح شکاری غیرمجاز توسط فردی در یک باغ در اطراف اصفهان دریافت؛ که با انجام تحقیقات میدانی، صحت گزارش‌های دریافتی صحت گزارش‌ها تائید شد.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران آن یگان در قالب اکیپ عملیاتی به آدرس این باغ اعزام و موفق به کشف یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر غیرمجاز به همراه ۸ فشنگ مربوطه، مقداری تریاک و آلات وادوات استعمال آن و تعداد ۸ تیغه سلاح سرد از نوع قداره و چاقو کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات از عملیاتی دیگر توسط ماموران کلانتری ۲۴ خبر داد و تصریح کرد: ماموران آن یگان با گشت زنی‌های هدفمند خود در سطح حوزه یک دستگاه خودروی سمند را توقیف و دو نفر متهم را دستگیر و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل متهمان تعداد ۴ قبضه اسلحه شکاری، دو عدد دوربین اسلحه، یک عدد دوربین شکاری، تعداد ۲۹ فشنگ ساچمه ای، ۴۲ فشنگ برنو، یک پوکه فشنگ ساچمه‌ای و یک پوکه فشنگ برنو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت CRM فاقد پلاک و شماره تنه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده در این دو عملیات ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

توقیف اسکانیا با ۴۸ کیلو تریاک درنایین

سرگرد "هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که در جعبه‌های بغل اتوبوس جاساز شده بود کشف شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در شاهین شهر/ کشف ۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: در این خصوص ۳ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرگرد کیان مهر خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و امید است مردم عزیز نیز اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز