رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند سارقان باغ ویلاها در فلاورجان

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۵۶۸۶
انهدام باند سارقان باغ ویلاها در فلاورجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت اموال باغ ویلاها در شهرستان فلاورجان و اعتراف آنها به ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از باغ ویلاهای خصوصی شهروندان در شهرستان فلاورجان و شکایت مالباختگان به پلیس موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود دریافتند که سارقان به صورت شبانه اقدام به سرقت از باغ ویلاها می‌کنند که در این راستا تمامی محل‌های وقوع سرقت توسط تیم‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و پس از جمع‌ آوری مدارک و آثار بجا مانده از سارقان، سرانجام هویت یکی از سارقان به دست آمده و با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاه وی نیز در یکی از روستاها شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل نیز مقادیری اموال مسروقه را هم کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان کرد با توجه به منظور تأمین هزینه مواد مصرفی خود با ۳ نفر از دوستانش باندی را تشکیل داده و اقدام به سرقت از باغ ویلاهای خصوصی مردم می‌کردند.

سرهنگ ترکیان از دستگیری سایر اعضای باند مذکور و اعتراف آنها به ۱۷ فقره سرقت خبر داد و گفت: با راهنمایی متهمان مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و همگی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز