بازی‌های مهم در قهرمانی تاثیر ندارد

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۶۰۸۷
بازی‌های مهم در قهرمانی تاثیر ندارد
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه معتقد بوده‌ام که بازی های رودر روی مهم در قهرمانی تاثیرگذار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما با صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال همیشه جزو بهترین تیم های ایران بوده و همیشه قابل احترام برای ما و دیگران بوده است. آخرین بازی که در نقش جهان بازی کردیم مقابل شهرخودرو را از دست دادیم و شکست خوردیم. دوست داریم فردا یک بازی خوب انجام دهیم. همیشه دیدارهای استقلال و سپاهان خوب و هیجان انگیز بوده و اغلب موارد گل داشته اما متاسفانه اکنون هواداران در ورزشگاه نیستند.

وی ادامه داد: اگر روال بازی مثل همیشه باشد قطعا بازی خوبی خواهد شد. استقلال تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره‌مند است. اگر استقلال خوب نبود اکنون صدرنشین لیگ نبود، بنابراین بازی سنگینی خواهیم داشت. ما هم می‌دانیم بازی مشکلی داریم. امیدوارم هر تیمی فردا حق داشته باشد امتیازات کامل را بگیرد و در جدول شرایط خوبی پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص عملکرد خوب خط حمله استقلال و نحوه مهار آن عنوان کرد: به همان نسبت که استقلال در خط حمله نفرات خوبی دارد ما هم سعی کردیم در چند هفته گذشته ساختار دفاعی تیممان را بهتر کنیم. نمی‌گویم خیلی ایده آل هستیم ولی سعی کردیم بهتر شویم. همیشه معتقد بوده‌ام که بازی های رودر روی مهم در قهرمانی تاثیرگذار نیست.

وی تصریح کرد: رقبا در این مسابقات وقتی مقابل هم بازی می‌کنند تمام تلاش خود را صد در صد در زمین می‌گذارند و این خیلی نگران کننده نیست. در فوتبال ما موضوع زمانی نگران کننده می‌شودکه بازیکنان فکر کنند در زمین کار راحتی دارند. استقلال تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد ولی سعی ما این است که بازی را کنترل کنیم و تا ضربه کمتری به ما وارد شود.

نویدکیا در خصوص مهدی کیانی و اینکه شاید تغییراتی در لیست این تیم در نیم فصل ایجاد شود گفت: من اسم هیچ بازیکنی را لیست خروجی ندادم اما بازیکنی اعتقادم این است که اگر بازیکنی نخواهد در تیم بماند به زور او را در تیم نگه نمی‌دارم. در قبال بازیکنان جوان یا با تجربه در این اعتقاد فرقی نمی‌گذارم. هر زمانی که با من صحبت کردند همین صحبت را گفته ام و لیست خروجی نخواهم داشت مگر اینکه خودِ بازیکن نخواهد بماند.

وی در خصوص عدم حضور ولیسیانی در لیست این تیم گفت: او واقعا بازیکن خوبی است ولی الان او را نداریم و نمی‌توانیم برای نبود او غصه بخوریم. ما 4 دفاع وسط داریم که هر کدام بهترین‌های ایران هستند، اگر یکی از آنها نباشد قطعا بقیه کمک می‌کنند و در این خصوص هیچ نگرانی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه استقلال برابرتیم‌هایی که باز بازی می‌کنند راحت تر کار می‌کند و اینکه آیا فردا تیمش بی مهابا بازی و حمله می‌کند گفت: ما سبک خاصی بازی می‌کنیم و علاقه‌داریم که راه خودمان را برویم. اینکه به خاطر یک بازی ساختارمان را عوض کنیم جزو اعتقادات من نیست. دیدید که بازیکنان ما در بازی با شهرخودرو بی محابا حمله کردند چون می‌خواستند به صدر جدول بروند و همین موضوع باعث شد 2 گل خیلی بد بخوریم. ما باید با منطق حمله و دفاع کنیم. اگر واقعا تیم خوبی هستیم باید صبور باشیم. اینکه ما نیاز به برد داریم نباید باعث شود هر لحظه حمله کنیم و سعی می‌کنیم تجربه بازی با شهرخودرو را تکرار نکنیم.

وی در خصوص غیبت بازیکنان تیمش در بازی فردا گفت: احتمالا کی‌روش در لیست ما نباشد چون از ناحیه عضله دچار درد دارد. البته او مشکلی ندارد و می‌توانست در کنار ما باشد ولی چون می‌خواستیم مصدومیت او تکرار نشود به وی استراحت دادیم.

نویدکیا با اشاره به دیدار فردا خاطرنشان کرد:من امیدوارم فوتبال جذابی صورت بگیرد و هواداران هر دو تیم که از خانه مسابقه را تماشا می‌کنند از بازی دو تیم لذت ببرند.

نظر شما