سرمربی تیم فوتبال استقلال:

با آرامش بیشتری برابر سپاهان بازی خواهیم کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۳۶۰۸۸
با آرامش بیشتری برابر سپاهان بازی خواهیم کرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه فردا آخرین دیدار نیم فصلمان است بازی سختی خواهد بود اما سعی خواهیم کرد تا با آرامش بیشتر بازی خوبی را ارائه دهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمود فکری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: ابتدا باید برای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران زاده از پیشکسوتان استقلال که به ویروس کرونا مبتلا شدند آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم به کانون گرم خانواده باز گردند.

وی درخصوص بازی با سپاهان و نیم فصلی که گذشت گفت: باید تشکر ویژه از تک تک بازیکنان بابت نیم فصل سختی که شروع کردند و خدا را شکر با تلاش و همدلی تا به اینجا رسیدند تشکر کنم. نتایج نسبتا خوبی گرفتیم و در جدول هم شکلی به خود داده ایم. امیدوار هستم این روند به همین شکل ادامه دهیم و فردا با آرامش بیشتر بازی خوبی ارائه کنیم و با دست پر برگردیم. با توجه به اینکه آخرین بازی نیم فصل هم هست دیدار سختی در پیش داریم.

سرمربی استقلال در ارتباط با نقل و انتقالات نیم فصل دوم، اظهار کرد: با توجه به اینکه فاصله بازی ها کم است برنامه خاصی نمی توانیم داشته باشیم. اسامی تعدادی از بازیکنان را به باشگاه دادیم تا برای تقویت تیم آنها را جذب کنند. با توجه به اینکه فرصت آنچنانی نداریم باید مثل نیم فصل اول به روند خود ادامه دهیم واز فرصت ها نهایت استفاده را ببریم و بچه ها در نیم فصل دوم بازی های بهتری ارائه بدهند و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: نیاز هست که مجموعه باشگاه همدلی و تلاش بیشتری داشته باشند تا مشکلاتی که در شروع فصل و نیم فصل داشتیم کمتر و اینکه مشکلات مرتفع بشود تا بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتر به بازی ها بپردازیم و با امتیازات لازمی که کسب کنیم در نهایت بتوانیم به جایگاهی که متعلق به استقلال است دست پیدا کنیم و هواداران تیم را خوشحال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز