مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

مهمترین مشکل دو و میدانی استان پیست تارتان است

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۶۴۹۸
مهمترین مشکل دو و میدانی استان پیست تارتان است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بیشترین و مهم‌ترین مشکل دو و میدانی استان اصفهان زیرساخت و پیست تارتان است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های آن اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمد طباطبایی در مجمع عمومی سالیانه هیئت دو میدانی استان اصفهان اظهار کرد: رشته دو و میدانی از رشته‌های مادر و پرمدال المپیکی است. دو و میدانی از رشته‌هایی است که پتانسیل خوبی در اصفهان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به دیدگاه اداره کل ورزش نسبت به فعالیت‌های این رشته ورزشی دارد و باتوجه به اینکه 16 رشته المپیکی در رشته دو و میدانی وجود دارد، اقداماتی در حوزه قهرمانی در حال انجام است تا بتوانیم بسترهای لازم را برای توسعه رشته‌های المپیکی انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: ویترین افتخار یک مملکت و جایگاه اصلی ورزش یک کشور در مسابقات برون مرزی مشخص می‌شود. ورزش دو و میدانی را سرلوحه کار برنامه‌ریزی‌های خود قرار دادیم. این رشته یکی از رشته‌های پر مدال است و در جهت برنامه‌ریزی برای المپیک 2024 شهرستان‌هایی که در استان ظرفیت خوبی دارند را شناسایی کردیم تا بتوانیم ورزشکاران خوبی را برای حضور در المپیک تربیت کنیم.

وی اضافه کرد: فرزانه فصیحی و رضا قاسمی جزو ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه هستند و طی برنامه‌ریزی انجام شد از آن‌ها توسط اداره کل ورزش اصفهان تجلیل شد و برنامه‌های خود را گفتند. مباحث روانشانسی، تغذیه و ... این ورزشکاران در حال رصد است و امیدواریم بتوانیم فضای لازم را برای ورزشکاران اصفهان را ایجاد کنیم.

طباطبایی گفت: فعالیت‌های خوبی در هیئت دو و میدانی انجام شده است اما باید همچنان در جهت توسعه این رشته تلاش و هم‌افزایی بیشتری انجام داد. براساس گزارش آقای برکت بیشترین و مهم‌ترین مشکل دو و میدانی استان اصفهان زیرساخت و پیست تارتان است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های آن اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: از پیست دو و میدانی کاشان بازدید کردیم. خطاهایی در ساخت آن انجام شده بود که با دستوراتی که در آن بازدید داده شد، دستور کار جدید به پیمانکار ابلاغ شد و قرار شد تا پیست تارتان در آنجا احداث شود. امیدوارم که هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری پیست کاشان باشیم.

نظر شما