باشگاه سپاهان در دو و میدانی اثر بزرگی گذاشت

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۶۶۰۶
باشگاه سپاهان در دو و میدانی اثر بزرگی گذاشت
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: ورود باشگاه سپاهان به دو و میدانی استان اصفهان نه تنها باعث جوشش و خیزش بزرگی در بین ورزشکاران اصفهانی ایجاد کرد، بلکه در ورزش دو و میدانی کشور نیز اثرگذاری بالایی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدرضا برکت در مجمع عمومی سالیانه هیئت دو میدانی استان اصفهان اظهار کرد: جامعه ورزش دومیدانی استان بهترین قضاوت کننده در خصوص عملکرد هیئت است. روزهای ابتدایی گفته می‌شد که کسانی که از جنس ورزش نیستند، عملکردی نخواهند داشت اما ثابت شد که تنها هدف ما خدمت است.

وی افزود: اتفاقاتی که در ۲ سال اخیر در دو و میدانی اصفهان رخ داده است، در ۲۰ سال اخیر بی‌نظیر بوده است، این به دلیل اینکه بنده در راس هیئت بودم نیست بلکه آثار آن نشان می‌دهد. خداراشکر می‌کنم در سال 98 و 99 افتخاراتی کسب کردیم  که باعث افتخار است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان در سال ۹۸ بین استان‌های کشور رتبه دوم را به دست آورده است  و در سال ۹۹ تاکنون رتبه نخست را در بین هیئت‌های دو و میدانی کشور به دست آورده‌ایم. این آمار بعد از سال‌ها که دو و میدانی اصفهان مشکلات داشت، افتخارات محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: ورود باشگاه سپاهان به دو و میدانی استان اصفهان نه تنها باعث جوشش و خیزش بزرگی در بین ورزشکاران اصفهانی ایجاد کرد، بلکه در ورزش دو و میدانی کشور نیز اثرگذاری بالایی داشت که باید از آقایان عظیمیان، تابش و ساکت تشکر کنم.

برکت اضافه کرد: اخلاق اینکه به عقب بازگردم و بگوییم چه هیئتی را تحویل گرفتم ندارم اما ۲ سال پیش ورزشکاران ما حتی یک تشک ساده برای تمرین نداشتند. زمان رئیس فدراسیون قبلی گفتند حساب‌های مالی هیئت بسیار منظم و دقیق است. آقای طباطبایی به وضعیت پیست ورزشگاه انقلاب اشاره‌ای نکردند. ورزشگاه انقلاب مشکلات بسیار زیادی داشت اما امروز سر و سامان گرفت و این اقدامات را هیئت با کمک خیرین انجام داد.

وی در پایان گفت: قرار بود ورزشگاه سرپوشیده خوراسگان به ما تحویل شود و در حال تحویل به هیئت دو و میدانی اصفهان بود اما به یک‌بار این اتفاق رخ نداد. حیف است که اصفهان با پتانسیل بالایی دارد، جایی برای تمرین ورزشکاران نداشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز