امیدوارم شرایط خوبی بدست آوردیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۲۱:۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۶۷۵۳
امیدوارم شرایط خوبی بدست آوردیم
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همیشه فشار است و طبیعی است و من امیدوارم بعد از چند سال ناکامی شرایط خوبی را به دست بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش برهانی پس از شکست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: ما روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شدیم و بازی را واگذار کردیم. در دو صحنه عدم تمرکز باعث شد گل بخوریم. در نیمه دوم رشید مظاهری فقط یک بار توپ را دید. باید تلاش کنیم تمرکز بچه‌ها تیم بشود.

وی ادامه داد: انتظار داشیتم الان که صدر جدول هستیم، بیشتر به ما رسیدگی بشود. از کارگزار هم تشکر می‌کنم اما امیدوارم زودتر پول بدهد که دیر نشود و بازیکنان بتوانند استفاده کنند تا شرایط تیمی ما بهتر شود. شرایط مالی باعث می‌شود بازیکنان تمرکز صد در صد برای بازی نداشته باشند. من می‌دانم برخی بازیکنان شرایط بد مالی دارند و این باعث می‌شود تمرکز آنها برهم بخورد. ما دوست داریم شرایطی به وجود بیاید که ۱۰۰ درصد تمرکز تیم روی بازی باشد.

برهانی درباره فشار روی کادر فنی تیم هم گفت: در استقلال همیشه فشار است و طبیعی است و من امیدوارم بعد از چند سال ناکامی شرایط خوبی را به دست بیاوریم. پارسال همین موقع استقلال پنجم بوده و الان تیم با صدر یکی دو امتیاز فاصله دارد.

در ادامه رشید مظاهری پس از شکست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: باید خودمان را جمع کنیم. چه می‌خواهید بشنوید؟ بگویید تا من همان را بگویم.

وی ادامه داد: بازی همین است و یک روز می‌برید و یک روز می‌بازید. مسالما امروز هیچکدام از بازیکنان از خودشان راضی نبودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز