نوع بازی سپاهان دلیل بازی بیشتر من است/ گل دوم توسط سجاد به ثمر رسید

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۶۷۵۶
نوع بازی سپاهان دلیل بازی بیشتر من است/ گل دوم توسط سجاد به ثمر رسید
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: نوع فوتبالی که نسبت به زمان آقای قلعه‌نویی بازی می‌کنیم دلیل بیشتر بازی کردن من است و نمی‌شود آن تیم را با تیم الان مقایسه کرد

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ جلال علی محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی از طرف ما خیلی خوب شروع شد و در همان ابتدا 2 گل زدیم. در نیمه دوم عقب نشستیم اما با این وجود به استقلال فرصت ندادیم. در مجموع این 3 امتیاز حق ما بود.

وی در خصوص حضورش در ترکیب سپاهان نسبت به فصل حضور قلعه‌نویی و اینکه برخی بازیکنان سپاهان شرایط بهتری دارند گفت: نوع فوتبالی که نسبت به آن زمان بازی می‌کنیم دلیل بیشتر بازی کردن من است. نمی‌شود آن تیم را با تیم الان مقایسه کرد، آن تیم هم قوی بود و اکثر بازی ها را می‌بُرد. الان شرایط بازی ما با قبل خیلی فرق دارد، شاید دلیل بیشتر بازی کردن من به خاطر نوع فوتبال امروز سپاهان است ولی در مورد بقیه بازیکنان نمی‌توانم نظر بدهم.

هافبک سپاهان در خصوص صدرنشینی تیمش عنوان کرد:ما 14 هفته سعی کردیم به صدر جدول برسیم، شاید یکی دوبار در آستانه رسیدن به صدر جدول بودیم اما نشد. در نیم فصل دوم کار ما خیلی سخت است هر چند دوست دارم آخر فصل یک جام به هواداران تیم بدهیم.

علی‌محمدی در خصوص سبک بازی سپاهان گفت: نویدکیا همیشه ایده آل گرا بوده و به فکر بالاترین سطح فوتبال است. تیم ما رو به صعود است ولی خیلی می‌توانیم بهتر باشیم. پتانسیل تیم ما خیلی زیاد است چون نفراتی که حتی در سپاهانِ امروز کم بازی می‌کنند می‌توانند در تیم‌های دیگر به صورت ثابت بازی کنند. همین مساله می‌تواند به تییم ما در ادامه فصل کمک کند.

در ادامه؛ سروش رفیعی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران تیم تبریک گفته و به تیم خوب، قابل احترام و بزرگ استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. وقتی دو تیم بالای جدولی با هم در دیدار پایانی نیم‌فصل رقابت دارند شرایط خیلی حساس می‌شود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که توانستیم این مسابقه را در خانه خودمان ببریم. باز هم می‌گویم جای هواداران خیلی خالی بود واقعاً حیف است این بازی‌های بزرگ بدون تماشاگر برگزار شود و امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط به شکلی باشد که بتوانیم هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا گل دوم این تیم را خودش به ثمر رساند یا سجاد شهباززاده توضیح داد: شهباززاده گل را به ثمر رساند. البته وقتی وی من را نشان داد منظورش این بود که روی یک کار تمرین شده گل به ثمر رساندیم. یکی دو روز است من و سجاد درباره کاری صحبت می‌کنیم که هیچکس حتی در داخل تیم هم از آن خبر نداشت.

رفیعی تصریح کرد: این کار تاکتیکی را برای ضربه ایستگاهی هماهنگ کرده بودیم. سجاد هم وقتی من را نشان داد منظورش همین بود که این گل از همین طریق به ثمر رسید. فکر می‌کنم جهت توپ خیلی تغییر نکرد اما به پای شهباززاده برخورد کرد این گل باید به نام او نوشته شود.

وی درباره اینکه آیا در نیم‌فصل دوم هم می‌توانند این موفقیت را تکرار کند، گفت: می‌توانستیم نیم‌فصل اول را حتی بهتر از این تمام کنیم. هرچند شرایط‌مان اکنون خوب است اما انتظار بیشتری از خودمان داریم در برخی مسابقات می‌توانستیم امتیاز بیشتری بگیریم که این اتفاق رخ نداد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: باشگاه، مدیریت، هیئت مدیره، کادر فنی، بازیکنان و کل مجموعه سپاهان از کارخانه تا هواداران همه کنار هم بودند و بهترین‌ها را انجام دادند.  ما هم تلاش کردیم و اکنون باید تمرکز خود را بیشتر کرده و تمرینات بهتری انجام بدهیم در تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز