قاری قرآن رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۷۲۰۴
قاری قرآن رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان شد
مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان اصفهان پیش از ظهر امروز برگزار که علیرضا قاری قرآن به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، صبح امروز مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان اصفهان با حضور نائب‌رئیس فدراسیون بدمینتون و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

موسی ترابی، حسام حمصی، امیرعلی عقیلی، امید کرمی، شهرام کرمی، علیرضا قاری قرآن، محبوبه زیبنده‌پور 7 کاندیدایی بودند که برای ریاست این هیئت ثبت نام کرده بودند که در پایان قاری قرآن با ۱۲ رأی از ۱۷ رأی به عنوان رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان انتخاب شد.

علیرضا قاری قرآن پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان در این خصوص اظهار کرد: زیرساخت در هر ارگانی حرف اول را می زند و باید تلاش کنیم تا با توسعه و تقویت زیرساخت‌های بدمینتون استان اصفهان و تدوین برنامه هایی برای بخش های عمومی و تخصصی در مسیر رشد و توسعه بدمینتون گام های مؤثری برداریم.

وی در ادامه گفت: با توجه به فضاهای خوبی که در شهرداری‌ها و آموزش و پرورش وجود دارد، با هم افزایی و همسویی این ارگان‌ها می توانیم جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

نظر شما