عقب‌ماندگی بدمینتون استان رفع شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۳۷۲۱۸
عقب‌ماندگی بدمینتون استان رفع شود
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تشکیل هیئت رئیسه، شورای سیاستگذاری و شورای راهبردی هیئت، توجه به پیشکسوتان و شهرستان ها بسیار اهمیت دارد و امیدوارم عقب ماندگی که برای بدمینتون استان اصفهان رخ داده است، رفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سیدمحمد طباطبایی در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان اصفهان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا برنامه‌های سرپرست هیئت را تحت تاثیر خود قرار داد و اجازه انجام یک برنامه ریزی خوب را نداد.

وی ادامه داد: رشته بدمینتون استان اصفهان جایگاه ویژه در کشور داشته و دچار فراز و فرودهای طولانی بوده است. طی مدت زیادی با سرپرستی و حتی در مقطعی بدون سرپرست بود و این مسئله آسیب های زیادی را به بدمینتون استان وارد کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به به کادر جدید هیئت بدمینتون گفت: امیدوارم بدمینتون استان اصفهان به جایگاه واقعی خود بازگردد، چراکه ریاست فدراسیون نیز اعتقاد دارد که رشد و توسعه بدمینتون اصفهان برابر با توانمندی بدمینتون کل کشور است.

وی با اشاره به سوابق قاری قرآن در پست های اجرایی استان، گفت: امیدواریم در حوزه ورزش نیز شاهد برنامه های خوب رئیس جدید باشیم و با توجه به چشم انداز برنامه‌های ورزش استان، برنامه ریزی انجام شود تا در راستای سیاست های کلان ورزش استان و فدراسیون گام برداشته شود و شاهد رشد و پیشرفت این رشته در آینده باشیم.

طباطبایی تصریح کرد: هیئت های استان اصفهان با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارند می توانند افق‌های روشن و درخشانی را برای ورزش استان ترسیم کنند و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار تمام فدراسیون های ورزشی برای پیشبرد اهداف خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: تشکیل هیئت رئیسه، شورای سیاستگذاری و شورای راهبردی هیئت، توجه به پیشکسوتان و شهرستان ها بسیار اهمیت دارد و امیدوارم عقب ماندگی که برای بدمینتون استان اصفهان رخ داده است، رفع شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: امروز رقابت تمام شد در هیئت بدمینتون رفاقت آغاز شد. خانواده بدمینتون با توجه به حسن اخلاق و جایگاه اجتماعی قاری قرآن، از وی خواسته اند به این حوزه وارد شود تا بدمینتون استان اصفهان را به روزهای درخشان خود بازگرداند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز