در جهت رشد بدمینتون استان قدم برداشته شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۷۲۴۰
اصفهان از استان‌هایی با پتانسیل بالا است و در کمیته‌های تخصصی فدراسیون بدمینتون نمایندگان زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، فریبا مددی، پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون اصفهان، اظهار کرد: اصفهان از استان‌هایی با پتانسیل بالا است و در کمیته‌های تخصصی فدراسیون بدمینتون نمایندگان زیادی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سال‌های اخیر اگر همگی با هم همکاری داشته باشند، در جهت رشد و توسعه بدمینتون اصفهان می‌توانند قدم بردارند.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: سومین دوره برنامه فدراسیون در حال تدوین  است و بهتر است هیئت بدمینتون استان اصفهان نیز چشم‌انداز چهار ساله خود را مشخص کند. برنامه های آقای کرمی یکی از کاندیداها که از قهرمانان به نام ما در گذشته نیز هستند بسیار نزدیک به برنامه‌های فدراسیون به ویژه در حوزه استعدادیابی است که هیئت جدید می تواند از آن استفاده کند.

مددی در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های خوب اصفهان داشتن قهرمانان خوب و خوش تکنیک در تیم های ملی بوده است، یسری بیگی یکی از این افراد است و در حال حاضر نیز بازیکنان دیگری از اصفهان در اردوهای ملی حضور دارند. اصفهان در بخش بانوان پتانسیل بسیار بالایی دارد و باید حمایت ویژه‌ای از بانوان در بدمینتون شود و در فدراسیون نیز هیچ تفاوتی بین آقایان و بانوان وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز