سرمربی تیم فوتسال فرش آرا:

تیم کوثر مزد تلاشش را گرفت/جمعیت داخل سالن بیش از حد مجاز بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۸۴۸۵
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای تهران پس از شکست تیمش مقابل تیم بازارهای روز کوثر گفت: حریف ما انگیزه خیلی زیادی برای بردن داشت و از سوی دیگر دو پیروزی پی‌درپی اخیر تیم فرش آرا کمی انگیزه بازیکنان را داده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مجید مرتضایی گفت: امروز بازیکنان ما با تمام وجود جنگیدند اما تیم کوثر اصفهان بود که مزد تلاش و زحمت بازیکنانش را گرفت.

وی در خصوص اعتراضات تیمش در این بازی افزود: تأثیرات اشتباه داوران در عملکرد تیم و کیفیت بازی‌ها بسیار زیاد است. به نظر من اگرچه اهمیت دارد داوران جوان تجربه پیدا کنند اما معتقدم باید از ترکیب داوران باتجربه و جوان در کنار یکدیگر استفاده شود.

مرتضایی ادامه داد: هر دوی داوران این دیدار تا امروز برای ما قضاوت نکرده بودند و چند موقعیت جدی حمله و خطا در نزدیک دروازه حریف به وجود آمد که داور از کنار آن گذشت. در این شرایط کاری از دست بازیکن ما برنمی‌آید.

سرمربی تیم فرش آرای مشهد همچنین بیان داشت: بخش دیگری از اعتراضات ما نسبت به حضور تعداد بالای افراد حاضر در سالن بود. معتقدم حضور این تعداد تماشاگر در سالن درست نبود؛ اگرچه که تیم کوثر نیاز به پیروزی در این بازی داشت اما وقتی قانونی نوشته می‌شود همه باید آن را رعایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز