مرگ دلخراش راننده و سرنشین تیبا

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۴۰۵۶۲
مرگ دلخراش راننده و سرنشین تیبا
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از واژگونی یک سواری تیبا و فوت راننده 27 ساله و سرنشین 25 ساله و مجروح شدن 3 سرنشین دیگر این خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته یک مورد تصادف منجر به فوت در بلوار "راوندی" شهر "کاشان" از طریق تماس مردمی با سامانه 110 به پلیس اعلام شد که بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک سواری تیبا از جاده خارج و واژگون شده که متاسفانه راننده 27 ساله و سرنشین 25 ساله آن در دم فوت و 3 سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان ادامه داد: علت این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده 50 درصد و نقض قانون ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به استناد تبصره 3 ماده همان قانون به علت کوتاهی در به کارگیری تجهیزات روز الکترونیکی و سایر تجهیزات مناسب برای آرام سازی محور مذکور توسط شهرداری منطقه 50 درصد مقصر اعلام شده است.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: بر اساس ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات تهیه، نصب و نگهداری تجهیزات الکترونیکی نظیر سامانه های عکاسی، فیلمبرداری، سامانه های ماهواره ای و نظایر آن برای ثبت تخلف و کنترل عبور و مرور در شهرها به عهده شهرداری ها بوده که ملزم هستند با هماهنگی راهنمایی و رانندگی نسبت به اجرای این ماده اقدام کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه و رعایت قوانین رانندگی نقش به سزایی در کاهش وقوع حوادث رانندگی دارد که اکیدا توصیه می شود، رانندگان عزیز مخصوصا جوانان کشورمان با صبر و حوصله رانندگی کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز