جزئیات حادثه ترکیدگی لوله گاز در خیابان حکیم نظامی اصفهان

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۴۰۸۳۴
جزئیات حادثه ترکیدگی لوله گاز در خیابان حکیم نظامی اصفهان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: به دنبال حفاری سر بیل مکانیکی با (ولو) اصلی لوله گاز برخورد کرده و (ولو) را از جا در آورده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله گاز در خیابان حکیم نظامی اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت 23 و 10 دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد و بلافاصله ایستگاههای شماره 1 و 3 به همراه سرآتشیار یوسفی افسر آماده وقت به محل حادثه (چهارراه حکیم نظامی) اعزام شدند .

وی با بیان اینکه در این حادثه به دنبال حفاری سر بیل مکانیکی با (ولو) اصلی لوله گاز برخورد کرده و (ولو) را از جا در آورده بود، ابراز داشت: در ابتدا گاز منطقه را قطع و پس از دو ساعت دریچه اصلی لوله گاز را ساماندهی کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه کنار محل حادثه خانه سالمندان بود، ادامه داد: نگران سالمندان بودیم که خوشبختانه هیچ انفجاری رخ نداد و پس از چهار ساعت عملیات که ساعت یک و 50 دقیقه گاز مهار و ساعت سه بامداد خطر به صورت کامل برطرف شد، شرایط به حالت عادی برگشت.

وی با بیان اینکه قطعی گاز خطرات زیادی را به دنبال دارد، افزود: ممکن است در قطع و وصل گاز ترموکوبل‌های برخی از وسایل گرمایشی خراب باشد و منجر به نشت گاز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز