واژگونی کامیون در اتوبان فرودگاه در هوای بارانی اصفهان

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۳۰۷۵
واژگونی کامیون در اتوبان فرودگاه در هوای بارانی اصفهان
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه واژگونی کامیون در اتوبان فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه واژگونی کامیون در اتوبان فرودگاه، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۹:۳۷ امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند، اضافه کرد: اکیپ اعزامی در کمترین زمان ممکن در محل، حاضر شدند و راننده کامیون را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه علت بروز حادثه در دست بررسی است، افزود: این حادثه مورد فوتی نداشته، اما راننده کامیون از ناحیه پای راست دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و برای ادامه روند درمان تحویل نیروهای اورژانس شد.

وی با اشاره به اینکه امروز به دلیل بارندگی حدود چهار واژگونی خودرو در شهر اصفهان رخ داده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی رانندگان باید حین رانندگی قوانین را رعایت کنند و از سرعت غیرمجاز خودداری کنند، در شرایط جوی که برف و باران می‌بارد، رانندگان باید با چراغ‌های روشن، سرعت مجاز و حرکت بین خطوط رانندگی کنند.

نظر شما