بازیکن تیم فوتبال وچان:

فکر نمی‌کردیم شکست بخوریم

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۴۰۶۴
فکر نمی‌کردیم شکست بخوریم
بازیکن تیم فوتبال وچان می‌گوید امروز روز تیم وچان نبود و شانس با این تیم همراه نبوده است چراکه فکر نمی‌کردیم شکست بخوریم و قطعا بازی برگشت متفاوت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، زهرا قنبری بازیکن تیم فوتبال بانوان وچان پس از شکست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی برای ما نبود و روز بچه‌های ما نبود. نیمه دوم بهتر از نیمه نخست بازی کردیم. هرچند که در نیمه نخست نیز موقعیت‌هایی نیز داشتیم که به گل نرسید اما در کل روز تیم ما نبود و شرایطی نداشتیم که بتوانیم.

 وی ادامه داد: سپاهان تیم خوبی‌ست، اما دو موقعیتی که اصلا فکر نمی‌کردیم تبدیل به گل شد. امروز بدشانسی زیادی داشتیم و روز تیم ما نبود. در بازی برگشت قطعا جبران خواهیم کرد.

بازیکن تیم فوتبال وچان در واکنش به هدر رفتن موقعیت پنالتی‌ای که دوبار تکرار شد گفت: فوتبال همین است و دلیل خاصی ندارد. ممکن است گاهی صد گل می‌زنیم، اما بعضی موقعیت‌ها منجر به گل نشود و در کل امروز روز تیم ما نبود و به سپاهان تبریک می‌گویم.

وی در پایان عنوان کرد: سپاهان را دست کم نگرفتیم، اما فکر نمی‌کردیم شکست بخوریم. در هر صورت این نتیجه باعث نمی‌شود که چیزی از ارزش‌های ما کم شود. بازی برگشت متفاوت خواهد بود.

به گزارش برنا در دیدار سوم از مرحله نهایی لیگ‌برتر،تیم فوتبال بانوان سپاهان امروز میزبان وچان کردستان بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز