بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند:

تیم‌ها با انگیزه برابر ما ظاهر می‌شوند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۴۱۴۹
تیم‌ها با انگیزه برابر ما ظاهر می‌شوند
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تیم‌ها در تمامی بازی‌ها برابر ما با انگیزه ظاهر می‌شوند و ما در هر بازی نیز موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم اما متأسفانه در بازی‌های گذشته نتوانسته بودیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حمید احمدی بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از پیروزی تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی برای ما بود. تیم‌ها در تمامی بازی‌ها برابر ما با انگیزه ظاهر می‌شوند و ما در هر بازی نیز موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم اما متأسفانه در بازی‌های گذشته نتوانسته بودیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم که امروز خوشبختانه در این بازی همه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شد و نتیجه خوبی رقم زدیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم همین روند را ادامه بدهیم و در مرحله پلی آف هم به همین شکل ظاهر شویم تا به هدفمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم. در همه بازی‌ها همین گونه بازی می‌کنیم اما شانس با ما یار نیست و موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود، امیدواریم در مراحل بعدی بهتر از این ظاهر شویم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.

به گزارش برنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بعد از ظهر امروز با برگزاری 6 دیدار در گروه الف و ب پیگیری شد که در گروه الف تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان  به مصاف اهورای بهبان رفتند که گیتی‌پسند توانست با نتیجه پرگل 10 بر یک حریف خود را شکست دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز