مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان:

نوروز امسال اسکان به صورت کمپی وجود ندارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۴۵۵۰
نوروز امسال  اسکان به صورت کمپی وجود ندارد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه نوروز امسال، امکان اسکان به صورت کمپی وجود ندارد مقرر شد آموزش و پرورش به صورت محدود مدارسی را به ما معرفی کنند تا مشکلی در خصوص اقامت مسافرین نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فریدون الهیاری گفت: در آخرین جلسه ستاد سفر تصمیم بر آن شد که در ایام نوروز خدمات اسکان به صورت ظرفیت تاسیسات اقامتی گردشگری، مهمانسرا‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی و برخی مدارس منتخب به مسافران عرضه شود. با توجه به اینکه نوروز امسال، امکان اسکان به صورت کمپی وجود ندارد مقرر شد آموزش و پرورش به صورت محدود مدارسی را به ما معرفی کنند تا مشکلی در خصوص اقامت مسافرین نداشته باشیم.

وی افزود: همه این تصمیمات منوط به وضعیت شیوع کرونا در ایام نزدیک به نوروز در استان اصفهان است و اکنون نمی‌توان پیش‌بینی درستی از وضعیت مسافران ارائه داد. مسافران نوروزی باید پیش از ورود به استان اصفهان اقدام به رزرو محل اقامت خود بکنند و رزرو حضوری انجام نمی‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه ظرفیت تاسیسات اقامتی استان حدود ۳۵ هزار نفر است گفت: امسال همه تاسیسات اقامتی باید تا ۵۰ درصد ظرفیت خود خدمات ارائه کنند. همچنین تمامی شیوه نامه های بهداشتی را الزاما باید رعایت کنند و تا زمانی که گواهی تایید از مرکز بهداشت دریافت نکنند، اجازه فعالیت را ندارند.

وی ادامه داد: تمامی مراحل گردشگری از مبدا تا مقصد و بالعکس باید تحت شیوه نامه ارائه شده توسط وزارت میراث فرهنگی تحت عنوان سفر هوشمند انجام پذیرد. با رعایت مسائل نوشته شده در این دستورالعمل، مسافران سفری سالم و بدون خطر را تجربه خواهند کرد و نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز