نویدکیا: 

شاید بازیکنی جذب نکنیم/ گل‌گهر فقط مستقیم بازی نمی‌کند

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۴۹۱۲
شاید بازیکنی جذب نکنیم/ گل‌گهر فقط مستقیم بازی نمی‌کند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید گل‌گهر صرفا مستقیم بازی نمی‌کند بلکه برنامه‌های تاکتیکی فوق‌العاده‌ای نیز انجام می‌دهد که ما سعی کرده‌ایم تا در این رابطه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید بدون اشتباه برابر آن ها ظاهر شویم و از نوع بازی آن ها مراقبت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم فوتبال گل گهر اظهار کرد: بازی بسیار سختی برابر گل گهر که تیم باکیفتی است خواهیم داشت. دیدار آخر گلگهر نتیجه عجیبی داشت اما باید دیدارهای قبل تر آن‌را مدنظر قرار بدهمی و بدانیم که دارای کادر فنی بسیار قوی است.

وی اضافه کرد: باید با تمام توان برابر این تیم به میدان برویم و همان از دقیقه اول تا اتمام مسابقه بدون هیچ اشتباهی بازی را انجام دهیم چراکه بازی بسیار مهمی پیش رو ما است.

نویدکیا در مورد سبک بازی مستقیم گل گهر و اینکه چه تدابیری برای آن اندیشیده‌اید، گفت: این تیم صرفا مستقیم بازی نمی‌کند بلکه برنامه‌های تاکتیکی فوق‌العاده‌ای نیز انجام می‌دهد که ما سعی کرده‌ایم تا در این رابطه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید بدون اشتباه برابر آن ها ظاهر شویم و از نوع بازی آن ها مراقبت کنیم.

وی درباره فصل نقل و انتقالات و فعالیت این تیم در جذب بازیکن، عنوان کرد: خیلی به فکر تغییرات نیستیم. هرچند چهار نفر از بازیکنانم از تیم جدا شدند، اما این جدایی ها بیشتر جنبه انسانی داشت و برای بیشتر بازی کردن این بازیکنان بود. پاپی به ذوب آهن پیوست، دهقانی به نساجی و سبحان پسندیده نیز به دلیل سربازی از جمع تیم ما جدا و به ملوان پیوست. مهدی کیانی نیز در حال مذاکره با سایر تیم ها است. اما شاید مانند نیم فصل اول اصلا ورودی در این نیم فصل نیز نداشته باشیم و نهایتا یک بازیکن به جمع ما اضافه می شود.

نویدکیا در پایان گفت: جای هواداران خالی است و دوست داریم هرچه سریع تر از شیوع بیماری کرونا رها شویم و مجددا آن ها را در ورزشگاه ببینیم. امیدواریم آن ها از منزل به ما انرژی مثبت بدهند و به بازیکانان و کادر فنی خود می گویم که باید با تمام تمام مبارزه کنیم و در نهایت بتوانیم به نتیجه خوبی در پایان لیگ دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز