مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

شورای راهبردی ورزش تشکیل شده است

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸۱
شورای راهبردی ورزش تشکیل شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تشکیل شورای راهبردی ورزش را تشکیل دادیم که با دعوت ازفرهیختگان و اساتید دانشگاه برنامه ریزی کردیم تا برای عملیاتی شدن برنامه ها بتوانیم سریع تر حرکت کنیم و امروز برنامه عملیاتی ورزش اصفهان آماده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید محمد طباطبایی امروز در مراسم تجلیل از روسای هیاتهای ورزشی استان اصفهان که در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز اتفاقات بسیار خوبی در ورزش اصفهان رخ داد از سردیس و تمبر سهراب مرادی یکی از قهرمانان المپیکی ما رونمایی شد، همچنین سند آپارتمانی که به وی قول داده شده بود اهدا شد و دیگر کلید نیست که پس گرفته شود و سند بنام شده به وی اهدا شد.

وی افزود: همچنین با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش از بزرگ ترین سالن ژیمناستیک توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بهره برداری شد و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به تهیه و تدوین برنامه راهبردی ورزش اصفهان و عملیاتی شدن آن پس از رفع خطر ویروس کرونا  بتوانیم گامهای بسیار خوبی در راستای رشد و توسعه ورزش استان داشته باشیم.

وی افزود: با کلنگ زنی بزرگ ترین مجموعه ورزش های ساحلی در ورزشگاه آزادی خوراسگان در آینده تحول بسیار بزرگی در توسعه و رشد این رشته ها شاهد خواهیم بود.

طباطبایی گفت: تشکیل شورای راهبردی ورزش را تشکیل دادیم که با دعوت ازفرهیختگان و اساتید دانشگاه برنامه ریزی کردیم تا برای عملیاتی شدن برنامه ها بتوانیم سریع تر حرکت کنیم و امروز برنامه عملیاتی ورزش اصفهان آماده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم با اجرای آن در راستای سیاست های کلان ورزش استان و کشور شاهد حضور پرپرنگ ورزشکاران اصفهان در میادین کشور و جهانی ودرخشش آنها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز