توقیف بیش از ۱۱ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۷۹۶۵
توقیف بیش از ۱۱ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف انواع کالاهای خارجی به ارزش 11 میلیارد و 827 میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر خبر داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در پی اجرای طرح بازدید و سرکشی از انبارها و باربری های سطح شهر اصفهان به وجود چندین محموله کالای خارجی در یک انبار مشکوک و در بررسی های دقیق صورت گرفته دریافتند که کالاهای مذکور فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی هستند.

وی افزود: در این عملیات 67 هزار و 480 کیلو نهاده دامی ، 717 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، 2 هزار و 66 عدد ابزار آلات و 14 دستگاه تبلت خارجی کشف و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله های قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 11 میلیارد و 827 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات 3 دستگاه کامیون که در حال تخلیه کالاهای مذکور بودند توقیف شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این رابطه 7 نفر که خود را مالک کالاهای مذکور معرفی کردند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

نظر شما
پرونده ویژه