رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان:

۲۷۳ معتاد متجاهر در استان اصفهان جمع آوری شدند

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۵
۲۷۳ معتاد متجاهر در استان اصفهان جمع آوری شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ۲۷۳ نفر از معتادان متجاهر و تابلو که در معابر و انظار عمومی تردد داشته و علاوه بر آلودگی بصری شهر در آستانه سال جدید مرتکب جرایم خرد نیز می‌شدند از سطح معابر عمومی جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین صفری، اظهار کرد: همه ساله در آستانه سال نو به منظور آرامش بیشتر در سطح شهر و پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت‌های خُرد طرح شناسایی، دستگیری و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر عمومی و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: در همین رابطه امسال نیز این طرح به مدت یک روز توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با مشارکت کلانتری‌های شهرستان‌های فلاورجان، اردستان و اصفهان اجرا شد و در پایان تعداد ۲۷۳ نفر از معتادان متجاهر و تابلو که در معابر و انظار عمومی تردد داشته و علاوه بر آلودگی بصری شهر در آستانه سال جدید مرتکب جرایم خرد نیز می‌شدند از سطح معابر عمومی جمع‌آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: به مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب موضوع ماده ۱۶ قلعه شور انتقال و پس از غربالگری تحویل سازمان بهزیستی استان شدند.

سرهنگ صفری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و طرح‌های جمع‌آوری گذشته تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از سخت معتادان و کارتن خواب‌ها در ۲ مرکز موجود با دستور قضائی به مدت بیش از ۳ ماه قابل تمدید و نگهداری خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز