مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

عملکرد امروز بازیکنانم عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۰۷۷۵
عملکرد امروز بازیکنانم عالی بود
مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی خوبی بود و خواسته‌هایمان از سوی بازیکنان انجام شد. ما یکبار دیگر ثابت کردیم که توانایی پیروزی برابر تیم شهرداری بم را داریم و این بار نیز نتیجه به سود ما شد و امروز عملکرد بازیکنانم عالی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رضوان رضایی پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری بم اظهار کرد: بازی خوبی بود و خواسته‌هایمان از سوی بازیکنان انجام شد. ما یکبار دیگر ثابت کردیم که توانایی پیروزی برابر تیم شهرداری بم را داریم و این بار نیز نتیجه به سود ما شد و امروز عملکرد بازیکنانم عالی بود.

وی ادامه داد: در مورد صحنه پنالتی برای بم هم کارشناسان نظر خواهند داد، برای ما نیز یک پنالتی می توانست اعلام شود که اینگونه نشد ولی در کل بازی خوبی و حتی می توانست گل های بیشتری هم داشته باشد. تیم بم تیم خوبی است و امروز هم خیلی خوب کار کردند.

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی گفت: در خصوص عملکرد تیم داوری، کارشناسان داوری باید نظر بدهند اما در مورد ما نیز یک ضربه هند در محوطه اتفاق افتاد که اعلام نشد. 

وی در خصوص اینکه آیا فکر می کردند بتوانید پیروز چنین بازی حساسی شوید، عنوان کرد: بله صد در صد، قبلا هم توانسته بودیم تیم بم را متوقف کنیم و کار سختی نبود. 

به گزارش برنا، تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان و شهرداری بم ظهر امروز(پنجشنبه 21 اسفند) در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فوتبال سپاهان موفق به کسب پیروزی ۲ بر ۱ برابر حریف خود شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز