صعود سخت سپاهان با شکست مس رفسنجان

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۱۱۸۷
صعود سخت سپاهان با شکست مس رفسنجان
تیم‌های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه دو بر یک پیروز و به مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه دو بر یک پیروز و به مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی صعود کرد.

این دو تیم امسال، دو مرتبه دیگر نیز به مصاف یکدیگر رفته بودند که بازهم شاگردان نویدکیا پیروز میدان بودند. اما این بار دو تیم در جام‌حذفی که متفاوت‌تر از لیگ‌برتر و بازی دوستانه است، به مصاف یکدیگر رفتند.

سپاهانی‌ها در جام‌حذفی سابقه چهار قهرمانی را دارند و اینبار با هدایت محرم نویدکیا به دنبال پنجمین قهرمانی در این جام هستند. سپاهانی‌ها هفته گذشته در لیگ‌برتر با ۶ گل از سد آلومینوم اراک گذشته بود تا خط نشانی برای مس رفسنجان در این بازی کشیده باشد.

محمد ربیعی نیز که در دو دیدار اخیر تیمش برابر استقلال و گل‌گهر یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده بود، به دنبال عبور از سد طلایی پوشان اصفهان بود تا با شگفتی‌سازی به مرحله بعد بروند.

سپاهان نیمه دوم را نیز بهتر از سفیدپوشان رفسنجانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی  محمد محبی صاحب یک موقعیت خطرناک شد که ضربه این بازیکن با فاصله به بیرون رفت.

سپاهان این بازی را نیز همانند بازی‌های گذشته خود هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف ایجاد کرد اما با راهی به دروازه پیدا نمی‌کرد.

شاگردان نویدکیا در ادامه بازهم توپ و میدان را در اختیار خود قرار داشتند و اجازه ایجاد موقعیت به شاگردان ربیعی نمی‌دادند اما در به ثمررساندن گل ناکام بودند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما سپاهانی‌ها که به دنبال پیروزی برابر حریف خود بودند تا با عبور از سد این تیم خود را در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی ببینند، در دقیقه ۶۸ توسط سروش رفیعی حمله‌ای را پایه‌ریزی کردند. در ادامه  پاس عالی و تماشایی سروش رفیعی به محمدرضا حسینی رسید که این بازیکن با یک شوت دقیق این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا سپاهان با نتیجه یک بر صفر از حریف خود جلو بیافتد.

طلایی‌پوشان اصفهانی بازهم دست از حمله نکشیدند و با اضافه کردن خلعتبری تازه نفس به دنبال ایجاد موقعیت‌های دیگری بر روی دروازه مس رفسنجان بودند اما در به ثمر رساندن گل دیگری ناکام بودند.

شاگردان ربیعی نیز تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی کردند تا بالاخره در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی و پیروزی سپاهان بودند، این مهدی کیانی کاپیتان سابق سپاهان بود که در دقیقه ۹۳ توپ برگشتی مدافعان سپاهان را با یک ضربه محکم و دقیق از پشت محوطه جریمه به تور دروازه نیازمند بچسباند و بازی با تساوی یک بر یک به وقت‌های اضافی برود.

نیمه اول وقت‌های اضافه نیز دو تیم با احتیاط بازی کرده و موقعیت نه چندان مهمی بر روی دروازه دو تیم ایجاد نشد.

اما در نیمه دوم سپاهان چند مرتبه توسط ترکمان به دنبال پایه‌ریزی موقعیت‌های حساسی بر روی دروازه مس شدند تا بالاخره در حالی که بازی داشت به پنالتی‌ها کشیده می‌شد سپاهان با پاس ترکمان و ضربه دقیق و به جای ولسیانی به گل دوم و پیروزی بخش خود رسید.

پس از این گل مس در دو موقعیت بسیار حساس یک توپ به تیرک دروازه سپاهان و در موقعیت بعدی درحالی که ضربه بازیکن مس داشت به دروازه سپاهان وارد می‌شد این مدافع سپاهان بود که با یک ضربه سر این توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا سپاهان در این بازی دشوار و نفس‌گیر با نتیجه دو بر یک پیروز و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز