امدادرسانی به ۵۴ مصدوم در ۳۵ عملیات هوایی ۱۱ ماهه امسال

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۲۵۹۹
امدادرسانی به ۵۴ مصدوم در ۳۵ عملیات هوایی ۱۱ ماهه امسال
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ۱۱ ماهه امسال برای انجام ۳۵ عملیات امدادرسانی به پرواز درآمد و ۵۴ بیمار و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های استان منتقل کرده است و از مجموع بیماران اعزام شده ۴ نفر مادر باردار بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ غفور راستین در خصوص اورژانس هوایی استان اصفهان، اظهار کرد: اورژانس هوایی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ۱۱ ماهه امسال برای انجام ۳۵ عملیات امدادرسانی به پرواز درآمد و ۵۴ بیمار و مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های استان منتقل کرده است.

وی افزود: از مجموع بیماران اعزام شده توسط بالگرد اورژانس هوایی اصفهان ۱۷ نفر مصدومان ناشی از حوادث رانندگی و ۴ نفر مادر باردار بودند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: احداث و به روزرسانی پدهای بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان از آبان ماه سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۱۷ پد به بهره‌برداری رسیده و ۱۸ پد نیز در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پدهای بالگرد بیمارستان الزهرا (س)، بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر، بیمارستان فاطمه الزهرا نجف‌آباد، شهر حسن آباد جرقویه، مجتمع فولاد مبارکه، پد هلال‌احمر ابیازن نطنز، بیمارستان محمد رسول الله میمه، هرند، منظریه شهرضا، کمربندی زیار، مرکز درمانی زواره، کهرویه شهرضا، دهاقان و لای‌بید به طور کامل به بهره برداری رسیده‌اند.

راستین تصریح کرد: احداث پد بالگرد شهر ورزنه، کوهپایه، رامشه و مورچه خورت نیز به مراحل پایانی نزدیک شده و به زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز