سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان:

اعلام قیمت میوه شب عید/ مرغ در اصفهان فراوان شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۲۹۸۰
اعلام قیمت میوه شب عید/ مرغ در اصفهان فراوان شد
قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار برای هرکیلوگرم پرتقال شب عید ۱۱ هزار تومان و هرکیلوگرم سیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که با نوسان قیمت ۵۰۰ تومان بیشتر یا کمتر به فرش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ اسماعیل نادری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران گفت: قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار برای هرکیلوگرم پرتقال شب عید ۱۱ هزار تومان و هرکیلوگرم سیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که با نوسان قیمت ۵۰۰ تومان بیشتر یا کمتر به فرش می‌رسد.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اشاره به قیمت مرغ گفت: در روزهای گذشته به دلیل مشکلات و کمبود مرغ در تهران بخشی از مرغ زنده استان به  تهران حمل شد که باعث افزایش قیمت مرغ در اصفهان شده بود، از این رو با تدابیر اندیشیده شده در شهرستان‌های استان مرغ با قیمت مصوب و طرح نظارت مسئولان شهرستان به فراوانی عرضه می‌شود همچنین در کلانشهر اصفهان از روز گذشته فراوانی مرغ را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه قیمت مصوب هرکیلو مرغ ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است، اظهار داشت: در برخی از فروشگاه‌ها بیش از قیمت مصوب به فروش می‌رسد که با توجه به تصمیمات اخذ شده مشکلات در این راستا برطرف خواهد شد.

نادری تصریح کرد: تلاش می کنیم در بخشی از واحدها و فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ مرغ را با قیمت مصوب عرضه کنیم، در حال حاضر برای بازار عید با افزایش ورودی مرغ گرم به بازار روند کاهشی را حفظ و به روند مصوب می‌رسانیم.

به گفته وی مرغ گرم با قیمت مصوب در فروشگاه های زیرمجموعه کشتارگاه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

 

سخنگوی ستاد تتنظیم بازار استان اصفهان بیان کرد: طی ۲ هفته اخیر بیش از ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سطح شهر توزیع شد و همچنان روند توزیع ادامه دارد، قیمت مصوب هرکیلو مرغ منجمد ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، تعاون و رفاه است.

وی با بیان اینکه واردات گوشت قرمز گرم در کارگروه تنظیم بازار ملی مصوب شده است، تصریح کرد: از روز گذشته قیمت گوشت قرمز کاهشی بوده و با ورود گوشت وارداتی به قیمت واقعی خود نزدیک می‌شود.

نادری اظهار کرد: در ۳۰ نقطه از کلانشهر اصفهان با اولویت سازمان میادین و شهرداری‌ها برابر مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و با عنایت به دستور مقام قضایی در مناطق حاشیه‌ای شهر، بخش مرکزی، شرق استان و تعاونی‌های مصرف و اماکن از قبل مشخص شده اقلام در حال توزیع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز