اهدای کتاب "آقای ریسک" به بنیان گذار سیتی سنتر اصفهان

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۳۱۵۱
اهدای کتاب آقای ریسک به بنیان گذار سیتی سنتر اصفهان
کتاب "آقای ریسک"(نامه‌های بزوس) شامل ۱۴ اصل برای رشد کسب و کار، در اصفهان رونمایی و به مسعود صرامی، بنیان گذار سیتی سنتر اصفهان تقدیم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ احمد علیدوستی در نشست خبری رونمایی از کتاب "آقای ریسک" گفت: سرمایه‌گذاری در این حوزه، نوعی سرچشمه برای کامیابی‌های دیگر است کمااینکه کتاب "آقای ریسک" حاوی نامه‌های آقای "جف بزوس" رییس "آمازون" به مدیران خود است که سرچشمه خیلی از موفقیت‌های کنونی این شرکت محسوب می‌شود. 

وی با بیان اینکه چاپ کتاب "آقای ریسک" جزو اهداف ۱۴۰۰ ما بود، اظهار کرد: خوشحالیم که کتاب قبل از سال جدید رونمایی شد و این کتاب ارزان قیمتی نیست و صفحه بندی، ترجمه و ویراستاری آن هزینه زیادی داشته است و در آینده هم نسخه صوتی آن تهیه خواهد شد.

ایده پرداز و خالق سلسله کتاب های "زندگی دیجیتالی من" با اشاره به وجه تمایز کتاب "آقای ریسک" با دیگر کتاب‌های حوزه کسب و کار گفت: کتاب "آقای ریسک" یک سرچشمه است. زمانی که آقای صرامی در جمع‌های دوستانه خود گفت و گویی می‌کند خیلی صمیمانه‌تر راه‌های کسب و کار را بیان می‌کند و در این کتاب، آقای بزور نامه‌هایی را به سهام داران نوشته است که آن نامه‌ها سرچشمه بسیاری از موفقیت‌ها شده است.

"آقای ریسک" در کشور پیشرفته زندگی می‌کند

مسعود صرامی در آیین رونمایی از کتاب "آقای ریسک" گفت: من سرمایه گذاری هستم که بسیاری از دوستان معتقد هستد تاکنون شکست نخورده‌ام. من شکست نخوردم را درست می‌گویند چون من از هر شکستی تجربه میکنم و اندوخته های جدید کسب می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم ثمره چیزی که به‌دست آورده‌ایم را برای کار جدید استفاده کنیم ارزشمند تر است و باید تجربه را گرانمایه ترین چیز برای یک کارآفرین بدانیم.

بنیان گذار سیتی سنتر اصفهان با بیان اینکه " آقای ریسک" در جامعه‌‌ای زندگی می‌کند که پیشرفته است و کسب منابع مالی دارد، ادامه داد: من در اینجا میخواهم سود بانکی کاهش پیدا کند و سود بلاعوض می‌خواهم‌. ایران با جهان سوم فرق میکند و همه می‌خواهند آدمها را زمین بزنند.

در ادامه محمد پناهی نژاد اظهار کرد: نکته قابل توجه این است که ما با سرمایه‌گذاران زیادی در سیتی سنتر کار کردیم و در این یکسال با توجه به همه‌گیری کرونا همه تعطیل شدند و برنامه‌های خودرا کنسل کردند اما خوشحالم که آقای علیدوستی برنامه‌های خود را به نحو دیگری برگزار کردند و توانستند نوع مدل کاری خود را تغییر دهند و کتاب خود را به چاپ برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز