سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان:

مسافران شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز را ترک کنند

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۵۹۵۶
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: وضعیت سه شهرستان استان از جمله گلپایگان، خوانسار و لنجان با توجه به حجم سفرها و خریدها در ایام نوروز بحرانی شده است

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الله غلامی اظهار کرد: وضعیت سه شهرستان استان از جمله گلپایگان، خوانسار و لنجان با توجه به حجم سفرها و خریدها در ایام نوروز بحرانی شده است.

وی افزود: شهرستان‌های لنجان و خوانسار نارنجی و گلپایگان قرمز است که باید محدودیت‌های پنج گانه در این شهرستان‌ها عملیاتی شود.

ورود و خروج به گلپایگان ممنوع است

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: ورود و خروج به شهرستان گلپایگان ممنوع است، بنابراین ورودی‌ها توسط ستاد شهرستانی با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و سپاه کنترل می‌شود و همین محدودیت‌ها برای انجام و خوانسار اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خصوص فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار و مشاغلی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین نمی‌کنند از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها و تالارها و مراکز فروش با جمعیت بالا باید در شهرستان گلپایگان تعطیل شود.

غلامی گفت: در شهرستان‌های نارنجی هم فعالیت مشاغل پرخطر گروه سه و چهار تعطیل خواهند بود از این رو در راستای اعمال محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان به فرمانداری‌های تاکید شده است.

مسافران شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز را ترک کنند

وی افزود: برای مهار شرایط موجود طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های نارنجی و قرمز با قوت برای شناسایی، رصد و غربالگری بیماران ادامه یابد و تبلیغات محلی آغاز شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از مسافران خواست هر چه زودتر شهرستان‌های یاد شده را ترک کنند.

وی افزود: برگزاری مراسم و اعیاد پیش رو و نماز جمعه در گلپایگان، خوانسار و لنجان که وضعیت قرمز دارند ممنوع است.

غلامی اظهار کرد: همچنین محدودیت‌ها نیز در شهرستان‌های نطنز، اردستان، تیران و کرون، چادگان، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان و مبارکه باید تشدید شود.

نظر شما