مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان:

ثبت ۱۱ میلیون تردد در جاده‌های استان اصفهان

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۶۸۱۹
ثبت ۱۱ میلیون تردد در جاده‌های استان اصفهان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۱ میلیون و ۱۲۳ هزار تردد در محورهای استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به وضعیت تردد در محور‌های استان اصفهان گفت: روز گذشته ۹۵۴ هزار و ۱۷۸ تردد در استان اصفهان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه از این تعداد تردد ۷۸ هزار و ۴۱ خودرو به شهر‌های استان اصفهان وارد شده‌اند، اضافه کرد: ۲۸ هزار و ۵۱۱ خودرو نیز از شهر‌های استان اصفهان خارج شده است.

افزایش ۷۷ درصدی تردد در محور‌های استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه کل تردد‌های ثبت شده در استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ تا ۶ فروردین سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۲۰ مورد بوده است، ابراز داشت: این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته  تاکنون ۴۴۳ هزار و ۴۷۶ خودرو وارد شهر‌های استان اصفهان شده است، گفت: دراین بازه زمانی ۸۲۹ هزار و ۸۱۲ خودرو نیز به شهر‌های استان وارد شده است.

خضری با بیان اینکه محور اصفهان – بهارستان با ۴۹۶ هزار و ۷۰۲ تردد دارای بیشترین تردد در استان اصفهان بوده است، ابراز داشت: آزادراه قم –کاشان با ۲۲۳ هزار و ۷۹۷ تردد نیز کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز